kaziklandim qaliba.. =( yardim

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

enigm

Üye
    Konu Sahibi
kaziklandim qaliba.. =( yardim
Yaa arkdaslar gio yu satib mazadan ace aldim gioda koreya yaziyodu ama ace.de china by samsung hemde 2.3le geldi ne yapaym gerimi vereym.. resmi olarak ace icin 2.3 cikdimi yoksa 'by samsung' yalanmi.. qarantiya icabi 3 gunde iyade ede bilirmsz..
 


cehili

cehili

Üye
Mağazadan aldım diyorsun hangi mağaza ?
 
MBrkA

MBrkA

Üye
Resmi olarak acenin 2.3 versiyonu yoktur sadece romlarla yüklenebilmektedir.Zaten resmi olarak 2.3 olsa biz de kurardık.
İnternet üzerinden mi aldın?
 
  • Beğen
Tepkiler: enigm

enigm

Üye
    Konu Sahibi
hayir bakuden aldim.. ben bakude yasiyorumda..

----------Eklendi @ 15:49:43 ---------- Yazıldı @ 15:47:23 ----------

Ben oncede gio ya yuklemisdim zaten 2.3 romu simdiyse ondaki gibi calisiyor mesela nfs shift acilmiyor..
 
cehili

cehili

Üye
O zaman sanmıyorum ben sahte olsun.
 

enigm

Üye
    Konu Sahibi
Ama 2.3 le geldi. Hmmm?

----------Eklendi @ 15:53:31 ---------- Yazıldı @ 15:51:54 ----------

Sizinkilerde ne yaziyor? Nerden geldi..
 
61semih

61semih

Üye
Sahte degıl arkadasım gule gule kullan
 

Jetlak

Üye
çinlilerde 2.3 tel yapacak malzeme yok daha doğrusu paraya kıyamıyorlar
 
61semih

61semih

Üye
turkıyede satılan gıo lardada var bu china by samsung yazısı
 

Jetlak

Üye
çine ne kadarlık telefon yap dersen o kadarlık yapar çakmalarla samsung bir tutulamaz zaten çakmalar merdivenaltı samsung koskoca fabrikası vardır çinde
 
  • Beğen
Tepkiler: enigm
61semih

61semih

Üye
bendede china by samsung taziyor tim den aldim
 
  • Beğen
Tepkiler: enigm
altay89

altay89

Üye
kazıklanmadın kardeş gülegüle kullan
 
  • Beğen
Tepkiler: enigm

enigm

Üye
    Konu Sahibi
ben geri iyade etdim.. artiq icim hic rahat olmadi.. aradm ilk cikan partiden buldum (15.01.2011 tarihinde cikmis proqramla bakdm..) buda chinden ama kutusu sesi olsun ondan cok farkli yani kaliteli.. yorum lariniz icin tesekkurler..

----------Eklendi @ 06:51:10 ---------- Yazıldı @ 06:48:41 ----------

simdi bakdim 2.3 cikmis arkadaslar..

----------Eklendi @ 06:51:53 ---------- Yazıldı @ 06:51:10 ----------

hemde kiesde.. : kpe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt