ben geri iyade etdim.. artiq icim hic rahat olmadi.. aradm ilk cikan partiden buldum (15.01.2011 tarihinde cikmis proqramla bakdm..) buda chinden ama kutusu sesi olsun ondan cok farkli yani kaliteli.. yorum lariniz icin tesekkurler..
----------Eklendi @ 06:51:10 ---------- Yazıldı @ 06:48:41 ----------
simdi bakdim 2.3 cikmis arkadaslar..
----------Eklendi @ 06:51:53 ---------- Yazıldı @ 06:51:10 ----------
hemde kiesde.. : kpe