KayraBey
Üye
Hayırlısı olsun. Aselsan yakındır inşaAllahBiraz beklentimden düşük de yine İstanbul , Ankara , İzmir falan olacak sanırım.![]()

Hayırlısı olsun. Aselsan yakındır inşaAllahBiraz beklentimden düşük de yine İstanbul , Ankara , İzmir falan olacak sanırım.![]()

Ytü ' yü kazanirsak belkiHayırlısı olsun. Aselsan yakındır inşaAllah![]()

Ankara iyidirBiraz beklentimden düşük de yine İstanbul , Ankara , İzmir falan olacak sanırım.![]()
izmir de olabilir
Telefon u aldın mı abiOruç süper gidiyor abi![]()

Bari biz para toplayıp alalımYok yaw yan geldi![]()

Dedeye sahip çıkınBari biz para toplayıp alalım![]()

Adam yoğun...@CABBAR isteriz![]()
Valla ben varım. Hepinizin daşlığına kurbanGrup kur TÜRE![]()

Akıncı sizin grupta niye yok?Zaten grup var bekleriz.![]()
Akıncı sizin grupta niye yok?

Hadi ben siyasi suçluyum. Adamı alın bari içeriBilmem grup dağıldıktan sonra almıştık sanırım da kendi çıktı diye hatırlıyorum emin değilim.![]()

Vay dünür naberNaber cemaat
İyidir ne olsun oruç iftar organizasyon falan gidiyo. Sende ne var ne yokVay dünür naber
