Kaynana Olmak Sanattır :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Kaynana Olmak Sanattır :)
Genç bir çocuk heyecanla annesine gelir ve asik
oldugunu,evlenmek istedigini ve tanistirmak istedigini
söyler. Ama sadece eglence olsun diye eve 3 kiz getirecegini ve
annesinin evlenecegi kizi tahmin etmesini ister. Ertesi gün 3 güzel
kizla eve gelir. Otururlar, bir süre sohbet ederler.
Bir süre sonra çocuk heyecanla annesine sorar


"Tahmin ettin mi"diye.

Anne duraksamadan cevap verir:

Ortadaki kizilsaçlı."

Oglan hayretle annesine sorar:

"Inanilmaz, nasil bildin?" *

* Anne cevap verir:

"Bir tek ondan hoşlanmadım.." :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: huri$


aLone

aLone

Üye
acıyorum gelinlere:D
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Annene Tubayı Götürüp Böyle Yapsana Ömer :ehe
 
aLone

aLone

Üye
yok ya kıyamam tubama ben böyle ama annem çok fena kaynana olcak gibi duruyo tırsıyorum:ehe
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Waoww Kıyamazmış Amanında Aman :ehe
Tırsma Bişey Olmaz Sahip Çık Sen Kıza Yeter :ehe
 
aLone

aLone

Üye
ben çıkarımad bu sefer annemle kötü oluruz yav bak erkeklerin işi ne kadar zor :ehe
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Anaa Kuzusu Nee Olucak Haklısın Ne Diyim :ehe
İkisinide İdare Ett :ehe
 
aLone

aLone

Üye
yok be ne ana kuzusu aaaaaa:D

yok ya anlaşırlar ikiside yoksa dalarım ikisinede:ehe
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
:ehe Dikkat Ett Onlar Sanaa Dalmasın
 
'Davut

'Davut

Üye
Güzelmiş yavv:ehe
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Benim Kadar Güzel Olmasada Davut :P: :ehe
 
'Davut

'Davut

Üye
™ мγdяєaм;1566660' Alıntı:
Benim Kadar Güzel Olmasada Davut :P: :ehe
Zaten senin kadar güzel olamaz:oke:
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Şaka Demiştim Sağol :)
 
.eRCaN.

.eRCaN.

Üye
Konu başLığında "Kaynana" keLimesi geçiyosa konu içeriğinde böLe bişe oLacağını tahmin ediyorum her zaman :D :D
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Nasıl Yani :) ?
 
.eRCaN.

.eRCaN.

Üye
™ мγdяєaм;1566811' Alıntı:

yani kaynananın geLine oLan oLumsuz tavırLarı/geLini bozması fiLan :D
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Hiç Sormaa Nee Kaynanalar Varr Valla
Benim Kaynanam Olurda Bana Böyle Yaparsa
Gebertirim Oo Karıyı :ehe
 
.eRCaN.

.eRCaN.

Üye
VaLLa sen gebertirsin ondan şüphem yok :D :D
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Yaparım Valla :ehe
 
huri$

huri$

Üye
bence asil gelin olmak bir sanattir ben 13 yillik evliyim nasil idare ediyorum kaynanami bilemezsiniz
halbuki oyle nazli oyle oyle cok konusan oyle eksik yazici biridirki kimse katlanamaz ben kayinvalidemlen cok iyiyim ana kiz gibiyizdir ama eltim icin ayni seyi soyliyemiycem cunku hic anla$amiyolar o bir turlu idare emeyi beceremiyo kackere ogretttim anlattim bak kizim o bizim buyugumuz idare et diye ama ikiside çok dik kafalilar

e$imde cok seviniyo annesiylen ikimizin cok iyi anlasiyo olmamiza bana hep takdir eder bu konuda
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt