Kayıt dışı cep telefonlar alınır !

Sponsorlu Bağlantılar

ismaily86

Üye
    Konu Sahibi
Kayıt dışı cep telefonlar alınır !
Merhaba arkadaşlar !

inşallah konuyu doğru yere eklemişimdir :D tüm ama TÜM (pardon çin telefonlar hariç)

İphone, Samsung Nokia v.s. gibi simlock ve ya yurtdışından, kayıt dışı getirilmiş cep telefonları satın alıyorum hemde nakit !!!

İphone 3Gs
İphone 3G

Nokia 5800 XpressMusic
Nokia N97
Nokia 8800 Carbon v.s gibi tüm yeni çıkan ama kullanılamayan telefonları satın alıyorum :D


Fiyat tekliflerinizi bana PM olarak gönderin !


saygılarımlar
İsmail Y.
 
  • Beğen
Tepkiler: Blackberry41


fatiko16

Üye
ya hocam benim gelecek telefonum war..n97..ama kayıt olayı handikap..sen bu işi çözebilecek gibi duruyon.. :D sen benim telefonu alma yerine kayıt işini çözsen olmazmı..
 

bicakci

Üye
ne yapcan kayıtlı die millete mi satcan . öyle uyanık yazmıssın ki bu aklıma geldi
 

kepçe222

Üye
elimde 8800 carbon var sıfır fiyatı çok makul
 

forumisleri

Üye
ismail kardeşim yurtdısından gelme 5 iphone 3gs 32 gb bi telefonum var kutusunda hiç açmadım sebebi kayıtsız oluşu ve benim pasaport bulamayısım.denedim ama pm atamadım size ilgilenirseniz satmak isterim.
 
Blackberry41

Blackberry41

Üye
Blackberry Storm 9500 Kutusunda 800 İsterim
 
atkn31

atkn31

Üye
Wave kutusunda garantili 650 isterim bilaer :aha:
 

musti100

Üye
kardes bende 5130 XM telefon var cok sevdıqım bırısıne hedıye edıcem ama kayıt ettıremedım uygun fıyat verırsem kayıt ettırabılır mısn arkadasın dedıqı qıbı sn bu işi çözecek gıbı duruyon :D
 

melodrama

Üye
arkadaşlar ankarada oturuyorum Yaklaşık 10 tane cihaz kaydettirebilirim bana ulaşırsanız yardımcı olurum uygun bi şekilde ama pasaportların yaklaşık 2 haftası avr 30 gunun dolmasına acele edin ;)
 

rocky61

Üye
Bende Kayıt Dışı Telefonnnnn Alabilirimmmmm :D iPhone'u Olan arkadaş ne kadara satarsın bana?
 
murat866

murat866

Üye
htc s740 var klonlamıstım ama mesaj geldi kapanacak diye temiz telefon
 

afra12

Üye
selam ben almanyadan n97 getirdim suanda kayıt dışı satmak istiyorum ilgileniyoırmusun?
posta kutun dolu olduğu için burdan cevap veriyorum
 


Üst Alt