Kavga Ediyoruz.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Kavga Ediyoruz.

evet arakdaşlar burada kavga edeceğiz.

mesela
a üye sağ dan bir yumruk
b üye hemen egildim yumruk boşa gitti mideye yumruk attım
c üye sancılanıp kustum kusmaga basıp yere düştün
f üye hemen kalktım yerdeki kusmugu yüzüne attım

önce savunma sonra saldırı yapacagız


kemer ayakabı delici kesici alet muşta sopa kemer vb. kullanmak yerden taş alıp atmak kesinlikle yasaktır
yırmık atmak, dirsek atmak tekme ısırmak cemre takmak camura batmak yan yatmak cırmalamak kafa atmak enseye tokat saç çekmek gözü parmaklamak burun sıkmak kafa yarmak serbest



İlk ben yazayım

yüzüne tükürdüm
 
Her kavgada kufur eden bir millet olduğumuzdan bu konunun sonu bellidir. (Bir sağdan bir soldan yumruk. Bacak arana bir tekme ve en sonun da ustunde tepinmek vs vs vs) bu konu tutmaz.
 
Osmanlı tokadını bi kodum öldü. Konu kapanabilir


 
Elini tutup,kedi gibi başını sevip sonra gerile,gerile tekmeyi vurdum ama ayağımın ucuyla geldi,kıvranıyormu ne
Valla konunun sonu belli 1-2 sayfa sonra kapanır.
 
    Konu Sahibi
Elini tutup,kedi gibi başını sevip sonra gerile,gerile tekmeyi vurdum ama ayağımın ucuyla geldi,kıvranıyormu ne
Valla konunun sonu belli 1-2 sayfa sonra kapanır.

tekmeyi vurdugunda ayagını cenemle sıkıştırdım ayagını yakaladım kendi çapımda hızlıca dönmeye
başladım sonra ayagını bıraktım merkez kaç etkisi ile duvara çarptı
 
Osmanli tokadını bi geçirdim!!! Ölü sayısı 2
 
Kalp masajını kendinemi yaptın Hadi diyelim yaptın. Sol alt aşa taraftan sağ yukarı çapraza doğru , sol aşa çapraza dönük bir bilek hareketi ile tekme....
 
Ellerini bileklerinden tutup,''ne var ne oldu,vuramadın deemi'' diyorum
 
zopayı yerden bi aldım . Gerildim gerildim bi salladım kafana doğru . ağğhhh kendi kafama vurdum !
 
Kafayı yedim fakat hiçkimse beni osmanlı tokadından caydıramaz. Biraz toparlanıp geçirdim şamarı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...