Kaspersky Mobile Security v9.10.117

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi
Kaspersky Mobile Security v9.10.117
Market Bilgileri












 
Tepkiler: abacan, shehzade ve bora06930
Her ne kadar herkes bu antivirüsü kral olarak gösterse de ben bu fikre katılmıyorum.Bazı virüsleri bulmuyor ve bilgisayarı ağırlaştırıp,yavaş yavaş dibe doğru çekiyor.Ama paylaşım için teşekkür ederim.(söylediklerim sadece pc için geçerlidir , telefonda güzel bir uygulama)
 

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi

Rica ederim.Bende aynı düşüncedeyim.Bilgisayarımda hiçbir zaman kullanmam.
 
8senelik pc kullanıcısıyım birçok virüs programında sıkıntı yaşadım virüs konusunda ama tek bu programda yasamadim tek sıkıntısı kasma yapmasıydı tabi pc sistemi iyi olunca o sıkıntıda ortadan kalkiyor. paylaşım için teşekkürler pc kadar mobildede inşallah kalitelidir.
 

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi

gule gule kullanın
 
Bilgisayara indirdim telefona bluetootla aktardım açtığımda "paketi ayrıştırmada bir sorun var." diyor. Problem nedir acaba?
 

zfemx

Üye
pc yi çok hantallaştırdığı doğru ama reklam engelleme özelliği sayesınde pc de vazgeçemiyorum harici reklam engelleme programları tam ram canavarları cep içinde ilk defa deneyeceğim teşekkürler..
 

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi
pc yi çok hantallaştırdığı doğru ama reklam engelleme özelliği sayesınde pc de vazgeçemiyorum harici reklam engelleme programları tam ram canavarları cep içinde ilk defa deneyeceğim teşekkürler..

 
kullananlar yorum atsin. Kasma varmi. Kullanislimi.
 

PriveT

Üye
Arkadaslar ben yillardir bilgisayarimda ve 1 yila yakindir da nokia 701 cep telefonumda Kaspersky kullaniyorum, hic bir kasilma yasamadim. Tavsiye edecegim en iyi antivirustur.
Bu antivirus orjinal deneme surumu mu yoksa kirik surum mu?
Paylasim icin tesekkurler.
 
Tepkiler: Dede

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi

Tam sürüm olması gerek.
 

PriveT

Üye
Galaxy s3`de de kurdum. Lisansli. En ufak sorun yok. Tam surumse lisans bitince denerim artik
 
denememi yoksa süresiz mi ben pek anlamadim da kusura bakmayin ...
 

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi
Privet nicki arkadaşımız Lisanslı diye mesaj yazmış.
 

PriveT

Üye
denememi yoksa süresiz mi ben pek anlamadim da kusura bakmayin ...

Privet nicki arkadaşımız Lisanslı diye mesaj yazmış.

Arkadaslar yorumumu yanlis degerlendirmenizi istemem. Ben buradaki dosyayi denemedim, sadece arsive aldim.
Benim kurdugum orjinal lisansli paraya alinmis hali. Buradakini de lisansim bitince denemek icin arsive ekledim.
Ben sadece kaspersky kasiyor diyenlere bilgi amacli boyle bir problem yasamadigimi belirtmek istedim.
 
Tepkiler: mustafakara123
kurdum tarama yaptım kendisini virüs olarak algıladı virüslü galba
 
kurdum tarama yaptım kendisini virüs olarak algıladı virüslü galba