Kasımpaşa-eskişehirspor Maçı Hakkında..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Kasımpaşa-eskişehirspor Maçı Hakkında..
Lider Kasımpaşa ile takipçisi eskişehirspor pazar günü karşılaşacak ve maça Başbakanımızında geleceği söyleniyor.. Kasımpaşada tüm herkes bu maçı bekliyor ayrıca 500 kadar es-es'li seyircinin statta yer alacağı söylendi.. Ayrıca en son maçta Kasımpaşa Siirt deplasmanında 1-0 Galip geldi...







Kasımpaşa Stadı Hakkında:


KASIMPAŞA WEMBLEY ARENA!...
Kasımpaşa Spor Kulubü, henüz ikinci lig B grubunda olmasına rağmen Türkiye'nin en modern statlarından birine kavuşuyor. Wembley Arena'yı anımsatan muhteşem stadın kuleli girişi tribünlerin büyük bölümünü örten çatı sistemi çim zemini ve diğer stat üniteleri Tepebaşı'ndan Kasımpaşa'ya uzanan geniş vadide yer alıyor. Stadı görenlerin "Kasımpaşa bu statla UEFA'ya rahat girer" dedikleri komplex'in bitirilmesi için yoğun faaliyet devam ederken harcamalarda hiçbir fedakarlıktan kaçınılmadığı gözleniyor.


 


__Midas__

__Midas__

Üye
Başbakan da maçtaysa kasımpaşa alır manevi destek gibi birşey,ayrıca stadınınzda çok güzel....
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Alttaki 2 resim geçen senenin son maçında çekilme. Bolusporla yapılan maçta galip gelen çıkacaktı ve o gün şişhane dahil tüm yollar kapanmıştı 15000 kişi vardı stat çevresinde.. Kazanan biz olmuştuk..


Başbakanımız o maçtada vardı bunda da var bakalım..
 
G_Unit

G_Unit

Üye
bu görüntüLeri hatırLıyorm kasımpaşa bizi yenip cıkmıstı ossun warsın bizde ikinci olup pLay offtan cıktık ayrıca sunu da beLirtim stad harbiden müthiş oLmuş
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
İnşallah yarında eskişehiri yenecez..



Krezus bartınlı mısın?
 
Salihyet

Salihyet

Üye
bu stad süpermiş bea hakkaten böle stadlar varmıymış türkiyede
boluluyum ama boluspor'dan bi beklentim yoq. :(anne tarafından):
ben aynı zamanda manisalıyım v.manisa :(baba tarafından):
aynı zamandada fenerbahçeliyim :(Doğuştan):
 
jewel_ma21

jewel_ma21

Üye
stadi gordum gercekten guzel gorunuyor
 
kikaksk

kikaksk

Üye
kasımpaşa sayın başbakanın takımıdır bu sene kesin cıkar
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(salihyet &#064; Mar 4 2006, 12&#58;40 PM) [post=290327]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
bu stad süpermiş bea hakkaten böle stadlar varmıymış türkiyede
boluluyum ama boluspor&#39;dan bi beklentim yoq. :(anne tarafından):
ben aynı zamanda manisalıyım v.manisa :(baba tarafından):
aynı zamandada fenerbahçeliyim :(Doğuştan):
[/b][/quote]


Bolu zaten 2B&#39;de kaldı bunlar A&#39;ya yükselmek için play off grubunda mücadele ediyorlar.. İlk 2 direk çıkacak 3-4-5-6-7-8 aralarında maç yapacak..



kİkaksk o kadar bilemeyiz ama stat var seyirci var para desen malum neden çıkmayalım..
 

esesli

Üye
slm arkadaslar oncelıkle dostluk kazansın derım ama gonlum tabıkı de Es Es den yana...basbakanda gelse eses bu macı alır..gozumuzu dıkmısız bı kere lıderlık koltuguna basbakan dahı gelse durduramaz.....
neıse hadı kalın salıcakla
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Yarın görecez bakalım es-esli..



Apaçi grubu yarın şov yapacağını belirtiyor.. (Kasımpaşa Taraftarı = Apaçi Grubu) Bende yarın orada olmak isterdim ama maalesef 2&#39;de dernsaem var sadece 10-15 dk bakabilcem..
 
kikaksk

kikaksk

Üye
cok kaliteli bi mac olacağı na benziyo eskişehirin kadrosu su an cok iyi bakalım kazanan dostluk olsun...
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Lider Kas&#305;mpa&#351;a, Eski&#351;ehirspor maç&#305; için bugün kampa giriyor. Ba&#351;kan vekili Hüseyin Yüzba&#351;&#305;o&#287;lu, liderliklerinin tesadüf olmad&#305;&#287;&#305;n&#305; bu kar&#351;&#305;la&#351;mada da göstereceklerini ifade ederek "Hedefe ula&#351;aca&#287;&#305;z" dedi.




Aç&#305;kças&#305; ben bizimkilerden bu ba&#351;ar&#305;y&#305; beklemiyordum ama son 1-2 maç&#305; seyrettim ç&#305;kacak kadar iyi futbol oynuyorlar..


&#304;ddaa&#39;da oranlar:

T2BY 13:30 513 Kasimpa&#351;a - Eski&#351;ehirspor 2,20 3,00 2,40
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Es Es Es Ki Ki Ki Eski Eski Es...&#33;

Bir akislik olmazsa kasımpaşayı da yeneriz ve inşallah yeneceğiz , iki takıma da başarılar ama EsEs&#39;a daha çok başarılar
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Lider belli oynanan futbol belli namğlup gidiyoruz daha ne olsun.. Burada eskişehir için açık ara çıkar deniyordu ama görüldüğü gibi apaçilerin desteğiyle paşa..
 
Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
Eskisehir alır gibime gelio
 
Salihyet

Salihyet

Üye
yorum yoq
çünkü iki takımın maçlarının hiç birini bilem izlemedim.
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Taraftar desteğimizle çok zor alır onlar.. Çünkü kasımpaşada acayip baskı louyo zaten maçı rakip alırsada kasımpaşadan çıkması zor oluyo..



Psikolojik olarak o atmosferin baskısı çok büyük oluyo..
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Merak Etme bizim dee Kızılcıklı grubumuz var ama orada ötemezler
 
G_Unit

G_Unit

Üye
hem boLuLu hem bartınlıym van_hoijdonk
ben ümitLiim boLuspordan harbiden güseLL oynuoLar ayrıca su anda lider
peki bişey sorcam bu 2B klasmanda birinci olan da 2A ya cıkma sansı oLmuyomu
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt