Kasım'da Doğmanın Zararları..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
'Patron

'Patron

Üye
    Konu Sahibi
Kasım'da Doğmanın Zararları..
Kötü gibi ya.. bilmiyorum ama bı çok kötu yanı var. Boyum 1.86 bu guzel. mesela benden 2 yas buyuk arkadasım var. onla iddaa oynamaya nargıleye falan gıderz. ona yaş sorarlar bana hiç sormazlar. ama resmı olarak daha doldurmamıs olmak kötü.. Arkadaşlar girdiler hep ehlıyet sınavına hatta alanlar bile var, arabayı çok ıyı kullanırım ama ehlıyet olmadığı için dışarı çıkılmıyo işte zaten polisler kol geziyo geçen bi kestıler onumu .. neyse :ehe :D herneyse işte bu açıdan kötu. ee dunde aynı sorun. Üniyi kaznadık kaymakamlığa gittim sıcakta oruç oruç adam dedım ikametgah istiyorum adam dedı kımlığını ver .. .. sen daha 18 i doldurmamıssınkı dedi , dedım 'dayı 2 ay sonra doluyo yapma etme bugun son sonra bayram tatılı gırıyo kayıtlar baslaşayack' dayı diyo yok olmaz velın gelsın. ( Velı mı!) Dayı artık ünili olmusuz ya ne dıyon sen.. :vur.
Neyse sonuç olarak Kasımda doğmak yada geç doğmak kötu. 2.çeyrekde falan doğsam züpppperdi.
neyse buda boyle bir anımdır..


----------Eklendi @ 02:36:18 ---------- Yazıldı @ 02:33:08 ----------

he burada alamadım ikametgah ilmuhaberını..
 


greenmile

greenmile

Üye
kasımda doğdum heryere giriyorum :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Anıl Umut
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
muhtardan alsana kaymakamla ne işin var
 

Kedi Yavrusu

Üye
2. çeyrekte doğdum yuppiiii :ehe
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
:hmmm babanınkide 24 kasım :D
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
anladım sizin orda muhtarlar ne yapıyor :D
 
mstf_l

mstf_l

Üye
aralıkta dogmak daha kotu
 
Şehriyar

Şehriyar

Üye
nihahaaaaa yaşasın mayısta doğmak :D
 
'Patron

'Patron

Üye
    Konu Sahibi
Şanslı veletler yav :ehe
 
Dafny

Dafny

Üye
:kıskıs:
 
aslankaplants

aslankaplants

Üye
yaşasın mayıs:ehe
 
_K@YIP_

_K@YIP_

Üye
Mayıs
 
Mau5Trap

Mau5Trap

Üye
Temmuz
 
Mert

Mert

Üye
Kader ortağı:D

31 ekim:D
 
gazel14

gazel14

Üye
agustosta doğum bendeeee
 
'İbrahim'

'İbrahim'

Üye
üni kaydı için ikametgah mı gerekli ?
 
mangdaşire

mangdaşire

Üye
kışın dogmak güzel şey ama yılın son aylarında dogmak kötü :D bende ekim dogumlugum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt