'Patron
Üye
Kasım'da Doğmanın Zararları..
Kötü gibi ya.. bilmiyorum ama bı çok kötu yanı var. Boyum 1.86 bu guzel. mesela benden 2 yas buyuk arkadasım var. onla iddaa oynamaya nargıleye falan gıderz. ona yaş sorarlar bana hiç sormazlar. ama resmı olarak daha doldurmamıs olmak kötü.. Arkadaşlar girdiler hep ehlıyet sınavına hatta alanlar bile var, arabayı çok ıyı kullanırım ama ehlıyet olmadığı için dışarı çıkılmıyo işte zaten polisler kol geziyo geçen bi kestıler onumu .. neyse
herneyse işte bu açıdan kötu. ee dunde aynı sorun. Üniyi kaznadık kaymakamlığa gittim sıcakta oruç oruç adam dedım ikametgah istiyorum adam dedı kımlığını ver .. .. sen daha 18 i doldurmamıssınkı dedi , dedım 'dayı 2 ay sonra doluyo yapma etme bugun son sonra bayram tatılı gırıyo kayıtlar baslaşayack' dayı diyo yok olmaz velın gelsın. ( Velı mı!) Dayı artık ünili olmusuz ya ne dıyon sen..
.
Neyse sonuç olarak Kasımda doğmak yada geç doğmak kötu. 2.çeyrekde falan doğsam züpppperdi.
neyse buda boyle bir anımdır..
----------Eklendi @ 02:36:18 ---------- Yazıldı @ 02:33:08 ----------
he burada alamadım ikametgah ilmuhaberını..
herneyse işte bu açıdan kötu. ee dunde aynı sorun. Üniyi kaznadık kaymakamlığa gittim sıcakta oruç oruç adam dedım ikametgah istiyorum adam dedı kımlığını ver .. .. sen daha 18 i doldurmamıssınkı dedi , dedım 'dayı 2 ay sonra doluyo yapma etme bugun son sonra bayram tatılı gırıyo kayıtlar baslaşayack' dayı diyo yok olmaz velın gelsın. ( Velı mı!) Dayı artık ünili olmusuz ya ne dıyon sen..
.Neyse sonuç olarak Kasımda doğmak yada geç doğmak kötu. 2.çeyrekde falan doğsam züpppperdi.
neyse buda boyle bir anımdır..
----------Eklendi @ 02:36:18 ---------- Yazıldı @ 02:33:08 ----------
he burada alamadım ikametgah ilmuhaberını..
babanınkide 24 kasım 
