kasa çalışıyor görüntü yok !

    Konu Sahibi
kasa çalışıyor görüntü yok !
Selam arkadaşlar benim bilgisayar 2 hafta içinde 4–5 kez ekrana görüntü gelmedi bende kabloları birdaha çıkarıp taktım bilgisyar normal çalıştı.ama dün bir daha olmadı o kadar temizledim ama yine kasa çalışıyor monitörde elektrik var ama kasadan görüntü gelmiyor monitör sanki kasa hiç açılmamış gibi ışığı yanıp sönüyor klavye donmuş vaziyette bir türlü yapamadım yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler
 

Maxis_

Üye
pili sök tak.biliyorum biraz ilgisiz gelecek ama sen dene.
 
    Konu Sahibi
kardeş bilgisayar hakkında fazla bilgim yok internetten bir resmini bulup göstersen çok iyi olacak
 
anakart üzerindeki 25 kuruş kadar olan pili söküp 10 sn bekledikten sonra tekrar tak demek istemiş arkadaş...

konu açarken dikkatlı olunuz gereksiz konu başlığı forumu düzensiz bir duruma getiriyor
 

Uhops

Üye
kardeş bilgisayar hakkında fazla bilgim yok internetten bir resmini bulup göstersen çok iyi olacak


- - - Eklendi - - -

Sökerken sağına soluna dikkat et hassas oluyor
 
    Konu Sahibi



- - - Eklendi - - -

Sökerken sağına soluna dikkat et hassas oluyor

kardeş yardımcı old için çok teşekkür ederim çok işime yaradı şimdi bilgisayarıma kavuştum hatta ordan yazıyorum. bir bilgisayarcıya sordum adam ya anakar yanmış yada ekran kartı dedi gidecekti paralar
Rabbim sizinde sıkıntınızı giderir inşallah
 

Uhops

Üye
ben üstteki iki arkadaşın söylediğinin aynısını yaptım onlar söylemese foto koyamıyacaktım
 
bende de aynı sorun var pili çıkarttım olmadı yine
 
izin günümde tamirciye götürecem bu sene idare etsin seneye dizüstü alacam
 
bende de aynı sorun var pili çıkarttım olmadı yine

Bu sorun genelde anakartın kasaya değmesiyle kısadevre yapmasından kaynaklanıyor,anakartın altına peçete falan koyup tekrar bağlaman bu sorunu gidercektir.

Yada ekran kartında bir sorun vardır.