Kartal Viyana'yı Fethetti 1-2

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
'Davut

'Davut

Üye
    Konu Sahibi
Kartal Viyana'yı Fethetti 1-2
Kartal Viyana'yı Fethetti



Viyana -UEFA Avrupa Ligi (L) Grubu ikinci maçında, temsilcimiz Beşiktaş 1-0 geriye düşmesine rağmen Holosko ve Bobo'nun attığı gollerle Rapid Wien'i 2-1 yenmeyi başardı.

Karşılaşmaya temkinli başlayan Beşiktaş, ilk dakikalardaki rakip takımın baskısını kırdıktan sonra oyunun kontrolünü eline geçirdi ve özellikle sol kanattan Quaresma'nın geliştirdiği ataklarla hücuma çıktı.

12. dakikada Quaresma ile bir topu direkten dönen siyah-beyazlılarda Portekizli futbolcu şanssız bir şekilde sakatlanarak 28. dakikada oyundan çıkmak zorunda kaldı. ''Kara Kartallar'', bu yarıda savunmada başarılı olup rakibine önemli bir gol pozisyonu vermezken ileride aradığı golü bulamadı ve devre golsüz berabere kapandı.

Rapid Wien ise taraftarının desteğiyle maça hızlı başlarken daha sonra oyunun kontrolünün Beşiktaş'ın eline geçmesine engel olamadı. Avusturya ekibi ilk yarıda önemli bir gol pozisyonu da üretemedi.

6. dakikada Guti'nin sağdan ortasında topla arka direkte buluşan Ernst'in şutunda top açık farkla üstten auta gitti.

12. dakikada Ernst'ten aldığı pasla soldan ceza alanına giren Quaresma'nın plase vuruşunda top yan direkten döndü. Dönen topu savunma uzaklaştırdı.

16. dakikada Nuhiu'nun sol çaprazdan sert şutunda top üstten auta çıktı.

22. dakikakada Trimmel'in sağdan ceza alanına girerken yaptığı vuruşta meşin yuvarlak üstten auta gitti.

26. dakikada Guti'nin ara pasında sağdan ceza alanına giren Quaresma'dan önce Soma araya girip yatarak topu uzaklaştırdı ve büyük bir tehlikeyi önledi.

35. dakikada Aurelio'nun sağdan ortasında savunmanın uzaklaştırdığı topla ceza alanı dışında buluşan Hilbert'in gelişine yaptığı sert vuruşta kaleci Hedl, uzanarak meşin yuvarlağı güçlükle tokatlayarak uzaklaştırdı.

43. dakikada Tabata'nın ceza alanı dışından şutunda kaleci Hedl, topu iki hamlede kontrol etti ve karşılaşmanın ilk yarısı golsüz berabere tamamlandı.
-MAÇTAN NOTLAR-
Beşiktaş ile Avusturya'nın Rapid Wien takımları arasında oynanan UEFA Avrupa Ligi (L) Grubu ikinci maçında Türk taraftarlar siyah-beyazlı takımı yalnız bırakmadı.

Ernst Happel Stadı'nda oynanan karşılaşmada siyah-beyazlı taraftarlar kendilerine ayrılan 2800 kişilik bölümü tamamen doldururken, Avusturyalı taraftarların bulunduğu bölümlerde de Türk taraftarlar göze çarptı.

Viyana ve İstanbul'un dışında Almanya'dan da çok sayıda Türk taraftarın maça geldiği gözlendi.

Türk taraftarların yanı sıra Avusturyalılar da karşılaşmaya büyük ilgi gösterdi ve 50 bin kapasiteli Ernst Happel Stadı tamamen doldu.

Rapid Wien taraftarları, takımlar seromoni için sahaya çıktığında hep birlikte renkli kağıtları havaya kaldırarak statta güzel bir görüntü oluşturdu.

-GUTİ 1 MAÇ SONRA SAHADA-

Sakatlığı nedeniyle geçen hafta sonunda yapılan Medical Park Antalyaspor maçında forma giyemeyen İspanyol futbolcu 1 maç sonra takımdaki yerini aldı.

Guti'nin yanı sıra geçen haftaki maçtan sonra ağrıları bulunan ve birkaç antrenmana katılamayan Quaresma da ilk 11'de sahaya çıktı.

-KADRODA 2 DEĞİŞİKLİK-

Beşiktaş Teknik Direktörü Bernd Schuster, son oynanan Medical Park Antalyaspor maçının kadrosundan iki değişiklik yaparak takımını Rapid Wien karşısına sürdü.

Geçen maçta ilk 11'de sahaya çıkan Necip ve Zopotocny bu kez yedek soyunurken, yerlerine Guti ile Ferrari oynadı.

-HILBERT YİNE SAĞ BEKTE-

Schuster, saskatlıkları bulunan Ekrem ve Erhan'ın yokluğunda savunmanın sağında geçen hafta olduğu gibi Hilbert'i görevlendirdi.

Savunmayı Hilbert, İbrahim Toraman, Ferrari ve İbrahim Üzülmez'den oluşturan Alman teknik adam forvette Bobo'yu oynatıp arkasında da Guti'ye görev verdi.

Bu arada yedek kaleci olarak sahaya Rüştü çıkarken, Cenk ise 18 kişilik maç kadrosuna alınmadı.

Beşiktaş'ta Rüştü'nün yanı sıra İsmail, Nihat, Nobre, Necip, Holosko ve Zapotocny yedek kulübesinde oturan isimler oldu.

-RAPID WİEN'DE 3 TÜRK ASILLI OYUNCU-

Rapid Wien takımında 3 Türk asllı futbolcu da ilk 11'de sahaya çıktı.

Veli Kavlak, Tanju Kayhan ve Yasin Pehlivan Beşiktaş karşısında ilk 11'de forma giydi.

Bu arada, (A) Milli Futbol Takımı Teknik Direktörü Guus Hiddink ve sorumlu yardımcısı Oğuz Çetin de maçı izledi.

Türkiye'nin Viyana Büyükelçisi Kadri Ecvet Tezcan ve Viyana Belediyesi ve Eyaleti Başkanı Michael Haeupl da maçı izleyenler arasındaydı.
Kaynak: AA
 
  • Beğen
Tepkiler: Necmati ve muamma91


LAZOFLU

LAZOFLU

Emekli Yönetici
gerçekten mükemmel bi akşamdı, geriden gelen ve galip olan da tek Türk takımı olur :) skor zor kazandık gibi gösteriyor fakat öyle olmadı, kaçan pozisyonlar , ah ah ah , direkler mi desek, Q7 ilk dakikalar da çekdiği şur zaten bizi ayağı fırlattı onların yreğini ağızlarına getirdi :ehe , Holosko ise gol attı ama birçok golu afiyetle yedi, arkadaş bu adamın pas verme huyu yok, hep ben atayım diyor :hmmm , neyse sonuç itibarı ile 3 puanı aldık. Önümzdeki maçlara bakacağız.
 
arslansem

arslansem

Üye
Böyle sıradan ve basit bir takıma deplasmanda olsa bile puan verilseydi çok yazık olurdu.Holosko nun bu kadar bencil olduğunu bilmiyordum.2 pozisyonda yandaki oyuncuya verse boş kaleye yuvarlayacak maç 4-5 olacak.
Quaresma nın sakatlığı rakip kalede pozisyon üretmede sıkıntı yaşayan Beşiktaş ta bayağı can sıkacak gibi :hmmm
 
haltie

haltie

Üye
Güzel maç oldu ama etkisizdik diğer maçlara göre adamlar top oynadı biraz :gul:

Beklediğimden zor geçti stad olarak takım olarak gerçekten iyi hazırlanmışlar fizik olarak güçlü bir takım olmuşlar.iki direkten döndü holosko iki tane bencillik yaptı buna rağmen yendik sadece beşiktaşa değil tüm ülkeye hayırlı olsun.


son dört maçtır şu oyun başında yüzde yüzler kaçıyor skor zora giriyor eğer onlar girse çok daha rahat galibiyetler alıcaz
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
Sağlam adımlarla hedefe doğru ilerliyoruz.
 
Necmati

Necmati

Üye
maç farkada gidebilirdi her iki takım için..
ama galip gelen Türk takımı oldu ne mutlu bize..
birde Halit abi'ye diyom Holoşko'yu atın çöpe gitsin..:ehe
 
haltie

haltie

Üye
Pas vermedi bir iki yerde ama iyi adam yaptığı koşuları görmedin mi:ehe zamanında herkes istiyordu onu manisadayken giydi beşiktaş formasını poz verdi yarım türkçesiyle beşiktaş marşı söyledi adam :ehe o adam çöpe atılır mı:)
 
Necmati

Necmati

Üye
Pas vermedi bir iki yerde ama iyi adam yaptığı koşuları görmedin mi:ehe zamanında herkes istiyordu onu manisadayken giydi beşiktaş formasını poz verdi yarım türkçesiyle beşiktaş marşı söyledi adam :ehe o adam çöpe atılır mı:)
orasıda var halit abi haklısın dün harikalar yarattı o golleri kaçırmakla..
sonuçta beşiktaş yendi yaa helal olsun..
Bakalım Q7 eski takımına karşı neler yapabilecek..:ehe
 
haltie

haltie

Üye
Adam 3 hafta yok çok faul yapılıyor sürekli bel kırıyor çünkü :ehe dün spiker çıldırdı pozisyonda ya :ehe bağırıyor adamın belini kırdıııı :D
 
Necmati

Necmati

Üye
Adam 3 hafta yok çok faul yapılıyor sürekli bel kırıyor çünkü :ehe dün spiker çıldırdı pozisyonda ya :ehe bağırıyor adamın belini kırdıııı :D
o adam iyi bari iyiki ertem şener anlatmadı..
her yerinden..:ehe
 
haltie

haltie

Üye
Rüştüyü her yerinden öpen adam mı:ehe cem yılmaz değil mi o:hmmm
 
haltie

haltie

Üye
:ehe tamam tamam baktım şimdi doğru bu arada ingilterede manuyu yendik geçen yıl deplasmanda o aklıma geldi :pro: :ehe
 
Necmati

Necmati

Üye
:ehe tamam tamam baktım şimdi doğru bu arada ingilterede manuyu yendik geçen yıl deplasmanda o aklıma geldi :pro: :ehe
ben şaşır şaşır bir hal oldum manu'yu ordan yenmek aynısını bursadan bekliyoruz :oke:
 
CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
Q7 yi izleyecektik izletmediler sakatladılar sonra da holoskonu8n bencilliklerini izledik fena değildi ama baya pozüsyon kaçtı bu tarz oynarsak fazla yükselemeyiz :( ama kalbimiz Beşiktaş'la
 
haltie

haltie

Üye
Bu maç bende beğenmedim baskı kuramadık çok fazla ama rakipte fizik olarak çok güçlüydü gerçekten.Maçı kazanmak güzel oldu.
 
Necmati

Necmati

Üye
Bu maç bende beğenmedim baskı kuramadık çok fazla ama rakipte fizik olarak çok güçlüydü gerçekten.Maçı kazanmak güzel oldu.
ön alan baskısını süper yaptılar beşiktaş golleri uzun pasdan geldi..
 
' ChaKıL

' ChaKıL

Üye
Q7 yoksa beşiktaşın işi zor gibi gözüküyo.. çıkınca ilk beş dakika karşı takım tek kale oynadı gibi bişi oldu neyseki sonra toparlandılar kendilerine geldiler ama kaçan pozisyonlarda izleyenleri baya bi üzdü stres yarattı.. pas vermeyi öğrenmesi gerekir bir iki oyuncunun holosko da haklısınız ama bence hilbertin de bencillikleri vardı ilk dakikalar guti ye hic pas gitmedi adamdan neysee sonuçta geriden gelip 3 puanı aldılar helal olsun :)
 
haltie

haltie

Üye
Bu takım Q7 olmadan guti olmadan da oynadı hatta trabzon maçında Q7 olmaması ofansif anlamda daha yararlı olacaktır.Ama diğer maçlarda lazımdı 4 hafta yok adam.
 
Necmati

Necmati

Üye
Q7 yoksa beşiktaşın işi zor gibi gözüküyo.. çıkınca ilk beş dakika karşı takım tek kale oynadı gibi bişi oldu neyseki sonra toparlandılar kendilerine geldiler ama kaçan pozisyonlarda izleyenleri baya bi üzdü stres yarattı.. pas vermeyi öğrenmesi gerekir bir iki oyuncunun holosko da haklısınız ama bence hilbertin de bencillikleri vardı ilk dakikalar guti ye hic pas gitmedi adamdan neysee sonuçta geriden gelip 3 puanı aldılar helal olsun :)
hilbert defans'ta iyi gibiydi ama...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt