Karnem Nasıl ? :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
nottaşız gardaş

- - - Eklendi - - -

bende 472 ile girmiştim
 

doctorrr

Üye
Ben anadoluya 432'yle girdim. Lise hayatım boyunca hiç belge almadım. Şimdi 11 tmyim iki zayıf var diğerleri 4 5 mutluyum hafız bi' de şu pederi kafalarsam tamam olacak. Niye kendimi heder ediyim ki olduğu kadar
 
Tepkiler: CouTFeeL

CouTFeeL

Üye
    Konu Sahibi
Ben anadoluya 432'yle girdim. Lise hayatım boyunca hiç belge almadım. Şimdi 11 tmyim iki zayıf var diğerleri 4 5 mutluyum hafız bi' de şu pederi kafalarsam tamam olacak. Niye kendimi heder ediyim ki olduğu kadar
düşüncelerimiz uyuşuyo
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...