- Durum
-
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mersin | İçel Anadolu Lisesi | 10.Sınıf | 460 larda felandı. Ben 473 ile girmiştim.Şimdi 470'lere çıkmış diyorlar
Helal l bu notlara :
Millet bu sınavlardan dökülüyo
hayırlısı be
Furki alıntıyı kaldırıver
tamaaaaam
nottaşız gardaş
- - - Eklendi - - -
bende 472 ile girmiştim
Ben anadoluya 432'yle girdim. Lise hayatım boyunca hiç belge almadım. Şimdi 11 tmyim iki zayıf var diğerleri 4 5 mutluyum hafız bi' de şu pederi kafalarsam tamam olacak. Niye kendimi heder ediyim ki olduğu kadar
Ben anadoluya 432'yle girdim. Lise hayatım boyunca hiç belge almadım. Şimdi 11 tmyim iki zayıf var diğerleri 4 5 mutluyum hafız bi' de şu pederi kafalarsam tamam olacak. Niye kendimi heder ediyim ki olduğu kadar
düşüncelerimiz uyuşuyo
- Durum
-
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...