Mert
Üye
3. Dönem çok çalışıcam
- - - Eklendi - - -
off yakıyon yakıyon takdir varmı
Benim zayıfsız 3 tane 2 var gerisi 3 4 5imamhatip 12 mi 13 mü ne ders var
4 tane 4 um var gerisi 5 (Sınıf Lise 3 - Ali Çağlar Anadolu Lisesi)
Hepsi 5 lise 1
84,67 ortalamam var ve bir tek edebiyat öğretmenim sözlü kullanmadı. Gelin halimi siz düşünün
Yazık sana84,67 ortalamam var ve bir tek edebiyat öğretmenim sözlü kullanmadı. Gelin halimi siz düşünün
lise hayatımın sonuna geldiğim şu günlerde coğrafyayı sevmediğimi tekrar belirtmek istiyorum
- - - Eklendi - - -
ilk sınavdan 90 alınca umutlandım ama ikinci 65 gelince kendime geldim
Hayır yazmıyım dedim ama dayanamadım.
11 Zayıf ney laaanhiç mi ders dinlemedin
lise hayatımın sonuna geldiğim şu günlerde coğrafyayı sevmediğimi tekrar belirtmek istiyorum
- - - Eklendi - - -
ilk sınavdan 90 alınca umutlandım ama ikinci 65 gelince kendime geldim
Coğrafyayı sevmiyorsun 90-65 alıyorsun
Ben matematikten nefret ediyorum 25 19 4 alıyorum
Ne oran var ne orantı
Coğrafyayı sevmiyorsun 90-65 alıyorsun
Ben matematikten nefret ediyorum 25 19 4 alıyorum
Ne oran var ne orantı
Hoca bu sefer gıcıklığı tuttu an itibariyle 4 taneyi garantiledimAslında açık öğretime geçmeyi düşünmüyor değilim
matematik hariç iyi gibi...
Bende ilkinden 75 ikincisinden 80 aldım.Aslında öğretmen beni sever.Hem akıllı tahtayı da hep bana açtırırİlkine 90 vermiş.İkinciye büyük umutlarla 95 bekliyoruz
- - - Eklendi - - -
Bildiğimiz 4 mü ?
Bence yapma öyle.
Aynı yılı ikinci defa okuyorum bu seferde...
edebiyat ve kimyam zayıf gerisi 2,3,4,5kısaca her nottan var
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?