Karneler Nasıııll ? :ehe

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Mert

Üye
84,67 ortalamam var ve bir tek edebiyat öğretmenim sözlü kullanmadı. Gelin halimi siz düşünün
 
    Konu Sahibi
4 tane 4 um var gerisi 5 (Sınıf Lise 3 - Ali Çağlar Anadolu Lisesi)

Daha tanışmadık ama forumun çalışkanlarındansınız galiba


- - - Eklendi - - -


Tebrikler


- - - Eklendi - - -

84,67 ortalamam var ve bir tek edebiyat öğretmenim sözlü kullanmadı. Gelin halimi siz düşünün

Nazar değmesin benim ortalamada 65 felan olur galiba 10 saatlik ders 4
 
lise hayatımın sonuna geldiğim şu günlerde coğrafyayı sevmediğimi tekrar belirtmek istiyorum

- - - Eklendi - - -

ilk sınavdan 90 alınca umutlandım ama ikinci 65 gelince kendime geldim
 
    Konu Sahibi
lise hayatımın sonuna geldiğim şu günlerde coğrafyayı sevmediğimi tekrar belirtmek istiyorum

- - - Eklendi - - -

ilk sınavdan 90 alınca umutlandım ama ikinci 65 gelince kendime geldim

Coğrafyayı sevmiyorsun 90-65 alıyorsun
Ben matematikten nefret ediyorum 25 19 4 alıyorum
Ne oran var ne orantı
 

Superfan

Üye
lise hayatımın sonuna geldiğim şu günlerde coğrafyayı sevmediğimi tekrar belirtmek istiyorum

- - - Eklendi - - -

ilk sınavdan 90 alınca umutlandım ama ikinci 65 gelince kendime geldim

Bende ilkinden 75 ikincisinden 80 aldım.Aslında öğretmen beni sever.Hem akıllı tahtayı da hep bana açtırır İlkine 90 vermiş.İkinciye büyük umutlarla 95 bekliyoruz


- - - Eklendi - - -



Coğrafyayı sevmiyorsun 90-65 alıyorsun
Ben matematikten nefret ediyorum 25 19 4 alıyorum
Ne oran var ne orantı

Bildiğimiz 4 mü ?
 

MrExpert

Üye
Benim 4 tane Hocayı aradım nazımın geçtiği bi hoca bir kaç temasta bulundum bakalım sonucu görcez 2yede de düşe bilir
 

MrExpert

Üye
Hoca bu sefer gıcıklığı tuttu an itibariyle 4 taneyi garantiledim Aslında açık öğretime geçmeyi düşünmüyor değilim
 
    Konu Sahibi
Hoca bu sefer gıcıklığı tuttu an itibariyle 4 taneyi garantiledim Aslında açık öğretime geçmeyi düşünmüyor değilim

Bence yapma öyle.


- - - Eklendi - - -

matematik hariç iyi gibi...



- - - Eklendi - - -


Hoca 96 puanı nerden kırdı acaba Sevemedim gitti şu matematiği
 
edebiyat ve kimyam zayıf gerisi 2,3,4,5 kısaca her nottan var
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...