Telefon Tavsiyesi Karizma-şekil-tip olarak İPhone mi N97 mi ?

Sponsorlu Bağlantılar

Özelliği saymadan N97 mi İPhone mi ?

  • Özelliği saymadan N97(Karizma-Tip-Şekil olarak)

    Kullanılan: 18 47.4%
  • Özelliği saymadan İPhone(Karizma-Tip-Şekil olarak)

    Kullanılan: 20 52.6%

  • Kullanılan toplam oy
    38
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Godfather

Godfather

Üye
    Konu Sahibi
Karizma-şekil-tip olarak İPhone mi N97 mi ?
Evet Karizma-şekil-tip olarak değerlendirmenizi bekliyorum...

ŞU şekilde yaparsanız değerlendirmeyi

N97 karizma olarak daha iyi tip olarak iphone felan filan

Siz bu ikisinden birini alacak olsaydınız(özellik bakımından değil) özelliği saymadan hangisiniz alırdınız özellik önemli değil ?
 


BktsBcr

BktsBcr

Üye
İphone her yönüyle iyi bence:oke:
 
'Davut

'Davut

Üye
n97 her yönüyle...
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
hasan bir ara görüşelimde İphone u bir gör..o zaman bu anketi kaldırırsın..
 
habbuj

habbuj

Üye
n97 güzel telefon ama özelliği saymadan dersen ıpohone
 
A1234567A

A1234567A

Üye
bence N97
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Dokunmatik cihazlar hoşuma gitmiyor açıkcası ...
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
I phone u ben telefon olarak görmüyorum ... Gözümde hiçbir işlevi yok ... Nokia olsun isterse taş olsun farketmez :ehe
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
yanılıyorsun Enes ben de senin gibi düşünürdüm ama şimdi öyle değil işte..evet haklısın o bir telefon değil bilgisayar..
 
Salihyet

Salihyet

Üye
iphoooone
 
Devil_In_Side

Devil_In_Side

Üye
bencede iphone n96 kalas gibi :kop:
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
N96 değil N97...
 
Odysseus

Odysseus

Üye
3310 3G :ehe
 
futbol123

futbol123

Üye
iphone 3gs derim
 

Sehzade

Üye
iphone karizma sekil her turlu ama ozellik olarak n97
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
bundan da birşey anlaşılıyor eğer İphone ucuz olsa herkes alacak..:kop:
 
ylmz.fatih

ylmz.fatih

Üye
Nadir süper tespit yaptın:D iPhone ucuz olsa harbiden herkes alıcak :D İşin en kötü yanı ülkemizdeki vergi bindiriminden dolayı 400$'lık 3GS Türkiye'de 1800-2000 TL'ye kadar uzayan fiyatlarla satılıyor :D Neyse Oylamayı da yapiyim bari. iPhone'un tipi güzel ama n97 klavyesi kapalı halindeki kalaslığına rağmen klavye açılınca çok güzel görünüyor gözüme :D n97 diyeyim bari =)
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
İki telefonda karizma yönünden kötü bence şuanda alcak olsam N900 den başka telefon almam.
Şuanda Nokia N97 ve İphone 3G (3Gs degil) Gelişmemiş ülkelere kaydırılmaya başlandı.
Örnegin N97 piyasada çok rahat 2.elini bulabilrsiniz.Aynı şekilde İphonnunda.Bu yuzden bu telefonlardan uzak durun.Şirketler ellerindeki cihazları gelişmemiş ülkelere göndererek satmaya çalışıyor.
Alcaksa N900 al.
Ben 2 aydır arştırıyorum.Kullanan arkadaşlarım var karizma desen süper.Özellik desen Şuanda Onun özelliklerinin bulunudugu bir telefon yok .
Tr garantilisi yok ama yurt dışı almak istersen 1000tlye bulabilirsin.
Not:Kimse kalkıp benle Yok İphonne şöle Yok N97 böle demesin. 2000 yılından beri telefon sektöründeyim kimseyle telefon tartışmasına giremem.
İyi forumlar :)
 

fırat-ankara

Üye
iphone mu !!! biraz araştır karşılatır.ıphone ne kadar yetersiz bir telefon olduğunu gör
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt