NEXUS
Üye
zaten wp şuan için alma bence820 Bekletilerimi karsilamiyor malesef
Eğer wp kullansaydın zaten ocak ayında 100 gb bulut alanı veriyolardı o yüzden wp kullanan kişiler hafızada pek fazla sorun yaşamaz bende 920 var 32 gb rom + 7 gb bulut + 1yıllık 100 gb bulut var o yüzden değil arşiv pc yi atsam hafıza dolmuyo zatenMesela Snapdragon 800 2GB RAM fu ll HD Ekran 20,7 Mp kamera ve SD kartli bir telefon yapmak zor olmasa gerek hem amiral gemim dedigin bir telefonda ana sey nasil eksik olur?
bulut alanı android'dede varEğer wp kullansaydın zaten ocak ayında 100 gb bulut alanı veriyolardı o yüzden wp kullanan kişiler hafızada pek fazla sorun yaşamaz bende 920 var 32 gb rom + 7 gb bulut + 1yıllık 100 gb bulut var o yüzden değil arşiv pc yi atsam hafıza dolmuyo zaten
Bencede +1herkesin alışma süreci farklıdır adam büyük ekran sevmiyorsa kullanmka zorunda değil, bence maksimum bir telefon 5'' olmalı
zaten wp şuan için alma bence, daha henüz yeni yeni gelişiyor ve telefondan çabuk sıkılan biriyseniz ki çoğunlukla öyledir wp'yi bi canlı kutucuklara resim ekleme harici başka kişileştirme yok
Eğer wp kullansaydın zaten ocak ayında 100 gb bulut alanı veriyolardı o yüzden wp kullanan kişiler hafızada pek fazla sorun yaşamaz bende 920 var 32 gb rom + 7 gb bulut + 1yıllık 100 gb bulut var o yüzden değil arşiv pc yi atsam hafıza dolmuyo zaten
windows 8 arayüz olarak gitmiş zaten bi ara wp9 ile ilgili konsept gördüm öle birşey olsa tamam ama öle birşey değil maalesefbence wp8 biraz sıkıcı diyelimki canın sıkıldı telefonun menülerşnde gezmek istedin kutu kutu olan menüyü aşağı yukarı çekip ve tum uygulamalarım kısmını açmak kısmında yapılacak başka bir şey yok ama yine wp8 interneti çok hızlı gelişmekte olan bir sistem bence 1-2 yılı var gelişmesi için ben bilgisayarımda windows 8 kullanıyorum çok çok güzel bir arayüzü var ama telefonlardaki arayüzünde sadece kutuların rengini değiştirebiliyorsun
bence wp8 biraz sıkıcı diyelimki canın sıkıldı telefonun menülerşnde gezmek istedin kutu kutu olan menüyü aşağı yukarı çekip ve tum uygulamalarım kısmını açmak kısmında yapılacak başka bir şey yok ama yine wp8 interneti çok hızlı gelişmekte olan bir sistem bence 1-2 yılı var gelişmesi için ben bilgisayarımda windows 8 kullanıyorum çok çok güzel bir arayüzü var ama telefonlardaki arayüzünde sadece kutuların rengini değiştirebiliyorsun
Internet Explorer guzel ama gelisme icin bir firin ekmek yemesi lazimwindows 8 arayüz olarak gitmiş zaten bi ara wp9 ile ilgili konsept gördüm öle birşey olsa tamam ama öle birşey değil maalesef
wp daha çok kamera , hız ve interneti ele almış zaten
1.Hiç wp kullanıp buluta birşeyler yükledin mi ?Kisiseltirme temelleri olduktan sonra gerisini pek dert edinecegimi sanmiyorum.Evet yeni gelisiyor eksiklikleri fazla buda Windows Phone eksilerinden iste
Bulut depolama kadar yavas olan seyler benim arsivlerimi bulutta depolasak insanin omru curur
Sd desteği olsa çok daha güzel olurdu ama yine de idare ediyor. Film arşivi falan demişsiniz de telefona arşiv mi yapılır? Arşiv yapıyorsanız harici disk alın.
Bölüm bölüm atarsanız. 3gb müzik var ben de. 1 sezon 720p game of thrones var. Yüksek yer tutan bir tek most wanted 2gb, diğer oyunlar ufak. Hafızam dolmak üzere. :/
1.Hiç wp kullanıp buluta birşeyler yükledin mi ?
2.İyi düşün belki upload hızında sorun vardır.
Ben sezon sezon atıyorum. İdare ediyor. 50-100 bölüm 720p olduğunu düşünsek 10 bölüm 3.5 gbdan fazla olduğuna göre 50 bölümden fazlasını atamazsın zaten.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?