Telefon Tavsiyesi Karasizlik

NEXUS

Üye
820 Bekletilerimi karsilamiyor malesef
zaten wp şuan için alma bence , daha henüz yeni yeni gelişiyor ve telefondan çabuk sıkılan biriyseniz ki çoğunlukla öyledir wp'yi bi canlı kutucuklara resim ekleme harici başka kişileştirme yok
 
Mesela Snapdragon 800 2GB RAM fu ll HD Ekran 20,7 Mp kamera ve SD kartli bir telefon yapmak zor olmasa gerek hem amiral gemim dedigin bir telefonda ana sey nasil eksik olur?
Eğer wp kullansaydın zaten ocak ayında 100 gb bulut alanı veriyolardı o yüzden wp kullanan kişiler hafızada pek fazla sorun yaşamaz bende 920 var 32 gb rom + 7 gb bulut + 1yıllık 100 gb bulut var o yüzden değil arşiv pc yi atsam hafıza dolmuyo zaten
 

NEXUS

Üye
bulut alanı android'dede var
 

goktas19

Üye
    Konu Sahibi
zaten wp şuan için alma bence , daha henüz yeni yeni gelişiyor ve telefondan çabuk sıkılan biriyseniz ki çoğunlukla öyledir wp'yi bi canlı kutucuklara resim ekleme harici başka kişileştirme yok

Kisiseltirme temelleri olduktan sonra gerisini pek dert edinecegimi sanmiyorum.Evet yeni gelisiyor eksiklikleri fazla buda Windows Phone eksilerinden iste
Bulut depolama kadar yavas olan seyler benim arsivlerimi bulutta depolasak insanin omru curur
 
Tepkiler: .NeXuS.
bence wp8 biraz sıkıcı diyelimki canın sıkıldı telefonun menülerşnde gezmek istedin kutu kutu olan menüyü aşağı yukarı çekip ve tum uygulamalarım kısmını açmak kısmında yapılacak başka bir şey yok ama yine wp8 interneti çok hızlı gelişmekte olan bir sistem bence 1-2 yılı var gelişmesi için ben bilgisayarımda windows 8 kullanıyorum çok çok güzel bir arayüzü var ama telefonlardaki arayüzünde sadece kutuların rengini değiştirebiliyorsun
 
Tepkiler: .NeXuS.

NEXUS

Üye
windows 8 arayüz olarak gitmiş zaten bi ara wp9 ile ilgili konsept gördüm öle birşey olsa tamam ama öle birşey değil maalesef
wp daha çok kamera , hız ve interneti ele almış zaten
 

goktas19

Üye
    Konu Sahibi

Cok hizli gelisen vir sistem degil bunda bir anlasalim, digerlerine katiliyorum.
windows 8 arayüz olarak gitmiş zaten bi ara wp9 ile ilgili konsept gördüm öle birşey olsa tamam ama öle birşey değil maalesef
wp daha çok kamera , hız ve interneti ele almış zaten
Internet Explorer guzel ama gelisme icin bir firin ekmek yemesi lazim
 
Tepkiler: .NeXuS.

Invoke

Üye
Sd desteği olsa çok daha güzel olurdu ama yine de idare ediyor. Film arşivi falan demişsiniz de telefona arşiv mi yapılır? Arşiv yapıyorsanız harici disk alın.
Bölüm bölüm atarsanız. 3gb müzik var ben de. 1 sezon 720p game of thrones var. Yüksek yer tutan bir tek most wanted 2gb, diğer oyunlar ufak. Hafızam dolmak üzere. :/
 
Tepkiler: .NeXuS.
Kisiseltirme temelleri olduktan sonra gerisini pek dert edinecegimi sanmiyorum.Evet yeni gelisiyor eksiklikleri fazla buda Windows Phone eksilerinden iste

Bulut depolama kadar yavas olan seyler benim arsivlerimi bulutta depolasak insanin omru curur
1.Hiç wp kullanıp buluta birşeyler yükledin mi ?
2.İyi düşün belki upload hızında sorun vardır.
 

goktas19

Üye
    Konu Sahibi

Harici disk zaten var, arsiv harici diskte telefonda izlemek icin atiyorum bir iki bolum den bahsetmiyorum 50/100 den bahsediyorum canim skldiginda acip izlemek icin...
1.Hiç wp kullanıp buluta birşeyler yükledin mi ?
2.İyi düşün belki upload hızında sorun vardır.

Yok hic Windows Phone bulutunu kullanmadim ama OneDrive kullaniyorum. Zannetmiyorum ama denerim[DOUBLEPOST=1401284366]
 

Invoke

Üye
Ben sezon sezon atıyorum. İdare ediyor. 50-100 bölüm 720p olduğunu düşünsek 10 bölüm 3.5 gbdan fazla olduğuna göre 50 bölümden fazlasını atamazsın zaten.
 
Tepkiler: .NeXuS.

goktas19

Üye
    Konu Sahibi
Ben sezon sezon atıyorum. İdare ediyor. 50-100 bölüm 720p olduğunu düşünsek 10 bölüm 3.5 gbdan fazla olduğuna göre 50 bölümden fazlasını atamazsın zaten.

Benim icin zahmetli olucak iste alirsam
 
Son düzenleme: