NEXUS
Üye
müzik için alıcaksan nexus 4 alma sd cart desteği yok ,bu yüzden fazla müzik atamassınBnede bu yaz telefon alacağım nexus 4 düşünüyorum aşırı derecede oyun oynarım sonuçta symbiandaki oyun kıtlığından çıktımmüzik dinlerim telefonda en zorlayıcı yaptığım şey ise müzik dinlerken oyun oynamak yada müzik dinlerken internete girmek arka palndaki uygulamaları sürekli kapatırım birazda telefon kaliteli olsun istiyorum sizce nexus 4 bana göre bir cihazmı nexus 4 biraz eskimedimi sizce ? aslnda xperia sp alacaktım ama ekranı çok kötü sadece altındaki led ışıklar için almayı düşünmüştüm
Sizce nexus 4 bana göre miFurkan bence bir tekno markete gidip telefonları incele belki nexus 4 hoşuna gitmez başka bir cihaz hoşuna gider
Bnede bu yaz telefon alacağım nexus 4 düşünüyorum aşırı derecede oyun oynarım sonuçta symbiandaki oyun kıtlığından çıktımmüzik dinlerim telefonda en zorlayıcı yaptığım şey ise müzik dinlerken oyun oynamak yada müzik dinlerken internete girmek arka palndaki uygulamaları sürekli kapatırım birazda telefon kaliteli olsun istiyorum sizce nexus 4 bana göre bir cihazmı nexus 4 biraz eskimedimi sizce ? aslnda xperia sp alacaktım ama ekranı çok kötü sadece altındaki led ışıklar için almayı düşünmüştüm
Sizce nexus 4 bana göre miFurkan bence bir tekno markete gidip telefonları incele belki nexus 4 hoşuna gitmez başka bir cihaz hoşuna gider
müzik için alıcaksan nexus 4 alma sd cart desteği yok ,bu yüzden fazla müzik atamassın
google karışıklık oluyormuş diye koymamış kullanıcının kafasını karıştırıyomuş (ne alakaysaCok dogru diyorsun, ama birde kendimin telefondan beklentileri ne onu dahi kestiremiyorum suan
Lumia 930 cikarkende buna tepkiliydim vir telefona neden SD kart slotu konmaz ? Bunu anlaya bilmis degilim.
Wp de sd karta fazla gerek yokta ondan malum oyun vs az rahat 20 gb artıyor bileCok dogru diyorsun, ama birde kendimin telefondan beklentileri ne onu dahi kestiremiyorum suan
Lumia 930 cikarkende buna tepkiliydim vir telefona neden SD kart slotu konmaz ? Bunu anlaya bilmis degilim.
google karışıklık oluyormuş diye koymamış kullanıcının kafasını karıştırıyomuş (ne alakaysa)
Wp de sd karta fazla gerek yokta ondan malum oyun vs az rahat 20 gb artıyor bile
müzik için alıcaksan nexus 4 alma sd cart desteği yok ,bu yüzden fazla müzik atamassın
maalesef o kadarı kötü bir durumGercekten ne alaka?
Bu tamamen kisisel bir durum mesela ben film izlmeyi ve film arsivi yapmayi seviyorum SD kart yokken ne adam akkili film/dizi izyelebilirim ne de arsiv yapabilirim.
O zaman 1520 alabilirsin mesela.Gercekten ne alaka?
Bu tamamen kisisel bir durum mesela ben film izlmeyi ve film arsivi yapmayi seviyorum SD kart yokken ne adam akkili film/dizi izyelebilirim ne de arsiv yapabilirim.
maalesef o kadarı kötü bir durum
maalesef o kadarı kötü bir durum
güncelleme yükledikçe daha da çok hızlanıyoratacağım müzik 300-400 adet şu anda kullandığım telefonda 8gb hafıza kartı var 2 gb dolunexus 4 kaliteli bir telefonmu oyun ve güncelleme dışında 2-3 sene beni götürürmü ? tasarım olarak nasıl biraz detaylı anlatırsanız sevinirim oyun oynarken telefon çok ısnıyormu güncellemeler yavaşlatıyormu telefonu mesela benim bir arkadaşım s3 aldı 1100 tl ye ben nexus 5 önerdim ona ama yinede aldı gittim inceledim arka kapağa biraz basınca içeriye çöküyor müzik açınca falan hoparlörün etrafı titriyor nexus 4 de böyle kalitesizliklerde varmı ?
güncelleme yükledikçe daha da çok hızlanıyor, bir 4.4.1'de galiba sorun çıkarmış oda yazılımdan ancak 3-4 gün sonra 4.4.2'yle düzelmiş , 4.4.1'i ben yükleyemedim İnternetsiz alandaydık , müzik hafıza yerin sorun olmayacaksa al manı öneririm ancak biraz daha eklerim diyorsan tabikide nexus 5
ısınma sorunu 4.2'de varmış galiba bana onuda kullanmak nasip olmadı ağustos'ta 4.3 vardıyani ısınma sorunuyla hiç karşılaşmadım , nexus 4'de hoperlörün etrafı titremiyor , oyunlarda hiçbir sıkıntı yaratmaz zaten
android yapmazsa wp den hiç bekleme fiyatı duşurmek için 32 yapıyolar 128 goremedim zaten piyasadaKoymuyorsun madem 64/128 GB yer yap hem alan rahat.olur hem satan...
o sorun değil ki ağır oyunların işlemciye bindirdiği yükten dolayı ısınıyor o bütün cihazlarda mevcutBir kac kiside duydum Nexus 5 de agir oyunlarda diger telefomlara gore isinma yapiyormus sizde de oluyor mu bu durum ?
O zaman 1520 alabilirsin mesela.
güncelleme yükledikçe daha da çok hızlanıyor, bir 4.4.1'de galiba sorun çıkarmış oda yazılımdan ancak 3-4 gün sonra 4.4.2'yle düzelmiş , 4.4.1'i ben yükleyemedim İnternetsiz alandaydık , müzik hafıza yerin sorun olmayacaksa al manı öneririm ancak biraz daha eklerim diyorsan tabikide nexus 5
ısınma sorunu 4.2'de varmış galiba bana onuda kullanmak nasip olmadı ağustos'ta 4.3 vardıyani ısınma sorunuyla hiç karşılaşmadım , nexus 4'de hoperlörün etrafı titremiyor , oyunlarda hiçbir sıkıntı yaratmaz zaten
evet camda kaç kere düşürdüm çizik dahi yokİlginiz için ÇOK ÇOK teşekkür ederimnexus 4 e zor bütçem yetiyor öğrenciyim bu yaz çalışmam lazım hatta nexus 4 almak için telefonun arka kısmı cam mı tasarımı malzeme kalitesi nasıl ?
Kullanınca alışırsın en fazla 3 gün yok gene istemem diyosan 820 yi dene ama o da çok küçük gelir6'' biraz buyuk hatta baya buyuk
Dediğim gibi
android yapmazsa wp den hiç bekleme fiyatı duşurmek için 32 yapıyolar 128 goremedim zaten piyasada
herkesin alışma süreci farklıdır adam büyük ekran sevmiyorsa kullanmka zorunda değilKullanınca alışırsın en fazla 3 gün yok gene istemem diyosan 820 yi dene ama o da çok küçük gelir
820 Bekletilerimi karsilamiyor malesefKullanınca alışırsın en fazla 3 gün yok gene istemem diyosan 820 yi dene ama o da çok küçük gelir
+1herkesin alışma süreci farklıdır adam büyük ekran sevmiyorsa kullanmka zorunda değil, bence maksimum bir telefon 5'' olmalı
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?