Invoke
Üye
Hic MultiTasking denediniz mi?
şimdi yükleyip denedim sorun yokVeya telefonu aldiginiz gunden beri eksik olarak gordugunuz sey nedir? Bu olsa, bu olmasa, bu beni cok kstliyor vb...
Peki, bekliyorum.
Sizide yoruyorum kusura bakmayin.
Wp yi şu aşamada kesinlikle tavsiye etmiyorum,telefon önerisi olarak ise eylül ayında tanıtılcak olan iPhone u almanı öneririm
iPhone zaten bence alma , tamam telefon güzelde o fiyatı hiçbir telefon haketmiyorWindows Phone neden onermediginizi tahmin edebiliyorum asagi yukari zaten cogu kisi ayni sorunlardan sikayetci. Iphone fiyatindan dolayi dusunmuyorum butcem var allaha sukur de Iphone fiyatlarini cook yuksek buluyorum.
Tabiki. Hiç sorun yok.
---------
Silver'a takılmayın bu kadar. İsim değişikliği ve daha geniş bir proje olarak görün.
yalnız başka birşeye cevap veremicem yatıcağım çünkü
iPhone zaten bence alma , tamam telefon güzelde o fiyatı hiçbir telefon haketmiyor
Bataryası düşük, şarjı çok gitmiyor. İdare ediyoruz. =P
Bu arada bugün LG G3 tanıtılacak. Haberin olsun.
stabilite'yi lg yapmıyor ki , lg sadece cihazı üretmekle sorumlu birde donanım galiba o kadarNexus 4/5 mi ?
Evet haberlerini okumustum ama LG nin stabilligi konusunda hicbir fikrim yok. Nexus ve Nokia kime sorsam stabil ama LG etrafimda kullanan vb. olmadigi icin bilmiyorum.
(Telefon alirken aradigim ilk sart muhakkak stabil olmasi lazim)
stabilite'yi lg yapmıyor ki , lg sadece cihazı üretmekle sorumlu birde donanım galiba o kadar, yazılım google'in yani lg adı olduğuna bakma lg'nin hiçbir özelliği olmaz saf android'dir , htc , sony gibi markalardan çok daha hızlıdır nedeni saf android olması
Nexus 4/5 mi ? demiş başındaLG derken G2/G3 den bahsediyor.
stabilite'yi lg yapmıyor ki , lg sadece cihazı üretmekle sorumlu birde donanım galiba o kadar, yazılım google'in yani lg adı olduğuna bakma lg'nin hiçbir özelliği olmaz saf android'dir haliyle en stabil android
Nexus 4/5 mi ? demiş başındalg'de güzel marka da abimde olan optimus g pro dan sonra iyice soğudum cihaza uygulama yükledikçe kasıyor ayriyetten hiç güncelleme vermemesi çabası daha 1 senelik bile olmayan optimus g pro 4.2 bile değil
Cerceveyi biraz daraltirsak daha iyi aslinda Nexus mu Windows Phone ?
Sorun tam olarak burda iste buna karar veremiyorum
Anladim, bekliyorum.
Kendim windows Phone kullanıyorum.Nexus serisini elime alıp uzun uzun test etmedim.Fakat gün içinde kullandığım sıkça oldu.Sade bir arayuz olduğu için uzun sure kullanımda benim için sıkıntı verir gibi geldi.Fakat içinde bulunan donanım nexus 5i günün teklonojisinde üst düzey bir cihaz yapıyor.Eğer root gibi olaylara girerseniz yada daha farklı ozelleştirme için android kullanan arkadaşlar yardımcı olacaktır.windows Phone için ise mağaza gelişmeye devam ediyor.8.1 final guncellemesinden sonra dahada iyi olacaktır.Kapalı bir sistem olduğu için ozelleştirme arka plana resim atma kutucukların boyunu değiştirme yerini değiştirmeden öteye gidemiyor.Fakat tepkileri son derece hızlı ve kendi adıma soyleyim kullanması çok zevkli.Kamera konusunda artıları oldukça fazla.Karar senin
nexusun arayüznü değiştirebilirsinAnladim, Nexus un gorunumude bana sade geldi ve sklir miyim diye sordum kendime. Windows Phone icin beni iten yani ise Internet Explorer i hala yetersiz bulmam Chrome/Safari gibi gelismis olsa benim icin bir adim daha onde olurdu.Cogunluga gore Nexus baya onde ama nedense ben hala kara verebilmis degilim
nexusun arayüznü değiştirebilirsin
Turkiye ye gelmesi minimum 2 ay, 2 aya kadar sanirsam almis olurumG3'e bak.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?