Telefon Tavsiyesi Karasizlik

NEXUS

Üye
Veya telefonu aldiginiz gunden beri eksik olarak gordugunuz sey nedir? Bu olsa, bu olmasa, bu beni cok kstliyor vb...
Peki, bekliyorum.
Sizide yoruyorum kusura bakmayin.
şimdi yükleyip denedim sorun yok , telefonu aldığım gün tek eksik gördüğüm şey arayüzdü ancak nexus 5'in hoşuma gitti ve birkaç hafta sonra yayımlandı şuanda eksik gördüğüm birşey mevcut değil
 

goktas19

Üye
    Konu Sahibi
Wp yi şu aşamada kesinlikle tavsiye etmiyorum,telefon önerisi olarak ise eylül ayında tanıtılcak olan iPhone u almanı öneririm

Windows Phone neden onermediginizi tahmin edebiliyorum asagi yukari zaten cogu kisi ayni sorunlardan sikayetci. Iphone fiyatindan dolayi dusunmuyorum butcem var allaha sukur de Iphone fiyatlarini cook yuksek buluyorum.
 
Tepkiler: .NeXuS.

NEXUS

Üye
yalnız başka birşeye cevap veremicem yatıcağım çünkü
Windows Phone neden onermediginizi tahmin edebiliyorum asagi yukari zaten cogu kisi ayni sorunlardan sikayetci. Iphone fiyatindan dolayi dusunmuyorum butcem var allaha sukur de Iphone fiyatlarini cook yuksek buluyorum.
iPhone zaten bence alma , tamam telefon güzelde o fiyatı hiçbir telefon haketmiyor
 

goktas19

Üye
    Konu Sahibi
Tabiki. Hiç sorun yok.

---------
Silver'a takılmayın bu kadar. İsim değişikliği ve daha geniş bir proje olarak görün.

Anladim, Tesekkur Ederim Sizin eksiz gordugunuz bir sorun var mi peki? Sonucta telefondan beklentiler farkli beklentinizi karsilamayan durumlar vb. filan
yalnız başka birşeye cevap veremicem yatıcağım çünkü

iPhone zaten bence alma , tamam telefon güzelde o fiyatı hiçbir telefon haketmiyor

Peki, her sey icin Tesekkur Ederim
Tamamen katiliyorum
 
Tepkiler: .NeXuS.

Invoke

Üye
Bataryası düşük, şarjı çok gitmiyor. İdare ediyoruz. =P

Bu arada bugün LG G3 tanıtılacak. Haberin olsun.
 
Tepkiler: .NeXuS.

goktas19

Üye
    Konu Sahibi
Bataryası düşük, şarjı çok gitmiyor. İdare ediyoruz. =P

Bu arada bugün LG G3 tanıtılacak. Haberin olsun.

Nexus 4/5 mi ?
Evet haberlerini okumustum ama LG nin stabilligi konusunda hicbir fikrim yok. Nexus ve Nokia kime sorsam stabil ama LG etrafimda kullanan vb. olmadigi icin bilmiyorum.
(Telefon alirken aradigim ilk sart muhakkak stabil olmasi lazim )
 

Invoke

Üye
Sorun yaşamazsın merak etme.

4 de 5 de. Bataryası düşük ikisinin de.
 
Tepkiler: .NeXuS.

NEXUS

Üye
Nexus 4/5 mi ?
Evet haberlerini okumustum ama LG nin stabilligi konusunda hicbir fikrim yok. Nexus ve Nokia kime sorsam stabil ama LG etrafimda kullanan vb. olmadigi icin bilmiyorum.
(Telefon alirken aradigim ilk sart muhakkak stabil olmasi lazim )
stabilite'yi lg yapmıyor ki , lg sadece cihazı üretmekle sorumlu birde donanım galiba o kadar , yazılım google'in yani lg adı olduğuna bakma lg'nin hiçbir özelliği olmaz saf android'dir haliyle en stabil android
 

Invoke

Üye

LG derken G2/G3 den bahsediyor.
 

NEXUS

Üye
LG derken G2/G3 den bahsediyor.
Nexus 4/5 mi ? demiş başında lg'de güzel marka da abimde olan optimus g pro dan sonra iyice soğudum cihaza uygulama yükledikçe kasıyor ayriyetten hiç güncelleme vermemesi çabası daha 1 senelik bile olmayan optimus g pro 4.2 bile değil
 

goktas19

Üye
    Konu Sahibi
stabilite'yi lg yapmıyor ki , lg sadece cihazı üretmekle sorumlu birde donanım galiba o kadar , yazılım google'in yani lg adı olduğuna bakma lg'nin hiçbir özelliği olmaz saf android'dir haliyle en stabil android

Sonucta Samsung la Nexus bir degil di mi ? Bunun icin
Iste tam olarak bundan.bahsediyorum.
 

fk555897

Üye
Nexus 5 öneririm. Güncelleme desteği, donanım, hız olarak çok iyi.
 
Tepkiler: goktas19 ve .NeXuS.
Cerceveyi biraz daraltirsak daha iyi aslinda Nexus mu Windows Phone ?
Sorun tam olarak burda iste buna karar veremiyorum

Anladim, bekliyorum.


Kendim windows Phone kullanıyorum.Nexus serisini elime alıp uzun uzun test etmedim.Fakat gün içinde kullandığım sıkça oldu.Sade bir arayuz olduğu için uzun sure kullanımda benim için sıkıntı verir gibi geldi.Fakat içinde bulunan donanım nexus 5i günün teklonojisinde üst düzey bir cihaz yapıyor.Eğer root gibi olaylara girerseniz yada daha farklı ozelleştirme için android kullanan arkadaşlar yardımcı olacaktır.windows Phone için ise mağaza gelişmeye devam ediyor.8.1 final guncellemesinden sonra dahada iyi olacaktır.Kapalı bir sistem olduğu için ozelleştirme arka plana resim atma kutucukların boyunu değiştirme yerini değiştirmeden öteye gidemiyor.Fakat tepkileri son derece hızlı ve kendi adıma soyleyim kullanması çok zevkli.Kamera konusunda artıları oldukça fazla.Karar senin

 

goktas19

Üye
    Konu Sahibi

Anladim, Nexus un gorunumude bana sade geldi ve sklir miyim diye sordum kendime. Windows Phone icin beni iten yani ise Internet Explorer i hala yetersiz bulmam Chrome/Safari gibi gelismis olsa benim icin bir adim daha onde olurdu.Cogunluga gore Nexus baya onde ama nedense ben hala kara verebilmis degilim
 

NEXUS

Üye
nexusun arayüznü değiştirebilirsin
 
Bnede bu yaz telefon alacağım nexus 4 düşünüyorum aşırı derecede oyun oynarım sonuçta symbiandaki oyun kıtlığından çıktım müzik dinlerim telefonda en zorlayıcı yaptığım şey ise müzik dinlerken oyun oynamak yada müzik dinlerken internete girmek arka palndaki uygulamaları sürekli kapatırım birazda telefon kaliteli olsun istiyorum sizce nexus 4 bana göre bir cihazmı nexus 4 biraz eskimedimi sizce ? aslnda xperia sp alacaktım ama ekranı çok kötü sadece altındaki led ışıklar için almayı düşünmüştüm

Sizce nexus 4 bana göre mi Furkan bence bir tekno markete gidip telefonları incele belki nexus 4 hoşuna gitmez başka bir cihaz hoşuna gider