Kararsız kaldım bi bakın hele

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kankka

Üye
    Konu Sahibi
Kararsız kaldım bi bakın hele
Arkadaşlar benim 900 lira bütçem var xperia neo v ile galaxy w arasında kaldım sizce hangisini almalıyıyım yada size göre Daha iyi bir telefon var midir 900 liraya kadar
 


ANIL

ANIL

Admin
Nokia 701
 
NaganoTR

NaganoTR

Üye
Kesinlikle motorola atrix
 

optimux

Üye
htc one v'yi de düşünebilirsin.
 
R.A.M

R.A.M

Üye
Çok gereksiz yorumlar yapıyorunuz adam iki telefon arasında kalmış siz başka telefon diyorsunuz kardeşim sen bence neo v al daha iyi ve sorunsuz diyorlar
 
  • Beğen
Tepkiler: TRANSGRESSOR
cyber

cyber

Üye
''Daha iyi bir telefon var midir 900 liraya kadar'' demiş zaten arkadaş bence lumia serisine bakmalısın
 
  • Beğen
Tepkiler: 61semih
klongs

klongs

Üye
900 e lumia 710 bulabilir 710 alacağına atrix alsın daha iyi
 
61semih

61semih

Üye
motorola atrix bbahsi geçen telefonlardan daha iyi.
 

Mor ve Ötesi

Üye
ya beyler ben konu açtımda admin reyiz 2 saat onaylamıyor ve bende soırmadan duramıycam

şimdi bende nokia n8 var çakma
ben bu telefondan evimdeki modemden WLAN bağlantısı yaparak bedava nete girebilir miyim telefon çakma?

birde normal internete girebilir miyim facebook'a falan
 
tempestshine

tempestshine

Üye
O iki telefondan neo v.İki telefon hariç Atrix al.
 
aleranol

aleranol

Üye
bence lumia 710 a bak çok karizma klipte bile kullanılmıştı :D
 
DaNq3rB0y

DaNq3rB0y

Üye
neo v
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
illa bu ikisi dersen neo v.
 
gölgee_65

gölgee_65

Üye
Neo v :oke:
 
goldonfreeman

goldonfreeman

Üye
xperia arc bakabılırsın 2.el yada yurtdısı var sahıbınden.comda xperia arc s lerde guzel ama butcen 900 lıraymıs arc bak
ılla dedıgın telefonlar arasında kaldıysan neo v derim
 
lgkg300

lgkg300

Üye
Galaxy w
 
technoshark

technoshark

Üye
Kesinlikle sana neo tavsiye ederim ;)
 

kankka

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar atrixi inceledim sordum soruşturdum çift çekirdek falan hoşuma gitti motorola hayrola dedim ve az önce sipariş ettim yarına elime geçer :D
 
Yeniçeri38

Yeniçeri38

Üye
hayırlı olsun demek düşer bize
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt