ya beyler ben konu açtımda admin reyiz 2 saat onaylamıyor ve bende soırmadan duramıycam
şimdi bende nokia n8 var çakma
ben bu telefondan evimdeki modemden WLAN bağlantısı yaparak bedava nete girebilir miyim telefon çakma?
birde normal internete girebilir miyim facebook'a falan