toprakumit
Üye
Kankam Leiche El Sallıyorum Sana :D:D:D
Bugünden sonra ölsemde gam yemem.... Kankamı top20 de eleyerek geçtim... 1 sayı fark bile olsa hiç sorun değil kendimi birinci olarak gördüm ya; artık herşey helal bana 


Herkes içeriye, nargilelerinizi ve çayınızı almayı unutmayın....

Ama şimdi belki kankam beni geçer ama kendimi orada 5 dk bile görsem yeter vede gördüm
Bundan sonrası hiç önemli değil 





Herkes içeriye, nargilelerinizi ve çayınızı almayı unutmayın....


Ama şimdi belki kankam beni geçer ama kendimi orada 5 dk bile görsem yeter vede gördüm
Bundan sonrası hiç önemli değil 


Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

Yani çıkarsınlar bizi top20 den
kontörmü 

ama benim kontörlü hattım yokki ne yapacaz şimdi 