Kankam Leiche El Sallıyorum Sana :D:D:D

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
toprakumit

toprakumit

Üye
    Konu Sahibi
Kankam Leiche El Sallıyorum Sana :D:D:D
Bugünden sonra ölsemde gam yemem.... Kankamı top20 de eleyerek geçtim... 1 sayı fark bile olsa hiç sorun değil kendimi birinci olarak gördüm ya; artık herşey helal bana :D:D:D

Herkes içeriye, nargilelerinizi ve çayınızı almayı unutmayın.... :D:D:D Ama şimdi belki kankam beni geçer ama kendimi orada 5 dk bile görsem yeter vede gördüm :ehe Bundan sonrası hiç önemli değil :D:D:D

 


leiche

leiche

Emekli Yönetici
tebrik ederim :)
kasma şampiyonu oldun :D
2.likte iyidir yaw :)
 
toprakumit

toprakumit

Üye
    Konu Sahibi
tebrik ederim :)
kasma şampiyonu oldun :D
2.likte iyidir yaw :)

Saol kankam Valla kastımda kastım Ama yakında mesajdada geçecem seni :D:D:D O günüde iple çekiyorum :ehe
Tabi geçmek istemezdim ama :ehe
neyse şimdi rahatlıyabilirim :D:D:D Nega ile konuşalımda puanlarımızı halletsin yönetici olarak :ok2: Yani çıkarsınlar bizi top20 den :ehe
 
Ozan

Ozan

Admin
İlk 2 ye kontör hediyesi etmiyoruz artık bilginize :ehe
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
İlk 2 ye kontör hediyesi etmiyoruz artık bilginize :ehe

:anlas: kontörmü :D
ne kontörü kontör içi maxide olsam şimdiye kadar 100 kontörü alırdım :D
1 kere 20 aldım oda gerçekten o an ihtiyacım wardı

yaşasın maxicep :turkiye:
 
kurt bey

kurt bey

Üye
Klavyende sağlam tuş kaldımı merak ettim toprak :D
 
toprakumit

toprakumit

Üye
    Konu Sahibi
amanın kontör takviyeside kesildi artık :ehe alacağın olsun kanka hep senin yüzünden :D:D:D
:hmmm ama benim kontörlü hattım yokki ne yapacaz şimdi :ehe :ehe
Murat suanda 2. Bilgisayarı aldım monitör bile kalmadı :D:D:D
 
yusufucan

yusufucan

Üye
Şuraya Bak yaa 1 SAyı FarKLa :D:D
 
neslein

neslein

Üye
amanın kontör takviyeside kesildi artık :ehe alacağın olsun kanka hep senin yüzünden :D:D:D
:hmmm ama benim kontörlü hattım yokki ne yapacaz şimdi :ehe :ehe

gerek kalmadı zaten artık kontör yok çokta istersen bize yollarsın :D:D
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
üzülme toprak biz warız burda benim numaramı verebilirsin kontör isteyeceksen illa :D
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
eywallah kanka
 
by_bilinmez

by_bilinmez

Üye
hazır 3. olmuşken kontörümü çekerim yakında :ehe
 
Hellboy®

Hellboy®

Üye
Ya puan o kdr onemlı degıl kı onemlı olan burdakı arkadaslıklar herkez ben 1. olcam dıye ugrasırsa oo :) Site coker :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt