Kandırılan insanlar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

pantelli

Üye
    Konu Sahibi
Kandırılan insanlar
Merhaba arkadaşlar.Bence androidi öven insanlara hiç inanmayın tabi milyarlarınız yoksa... Yok flash yükleniyomuş yok proğram oyun desteği çokmuş hepsi boş işler.Kardeşim geçen gün yeni tel aldı galaxi ace bilenler bilir .Alana kadar çoooook iyi dedikleri android bi hayal kırıklığı çıktı nedenmi 1-bu fiyatttaki cihazların remi nerdeyse hiç bi oyun kaldırmıyo saten sistem 130mb ram yiyo.Rootlamadan flash filanda yok.Siz siz olun nokiadan şaşmayın.Tamam kabul s60v5ler geri kaldı ama s3 yazılımlılar hala çok sağlam benden söylemesi seçim sizin
 

Buğra

Admin
düşüncenr katılmıyorum.
android özgürlüktür toplama bilhisayar gibi düşün ggrafik karti ram işlemci her telefonda farklidir bir s3 ile bir ace ayni degil
 
Bu dediklerin Android'in düşük modelleri için geçerli. O yüzden 400 - 500 'ye android alacağına Nokia 603 almak daha mantıklı.
 
bir s3 var bir note 2 birde ace var aradaki fark
 
ace almışsa öyle düşünmesi normal bi de note2 yi görsün bakalım
 

pantelli

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar benim android 4.0 lı 1gb ramli tabletimde var onda gayet memnunum ama ben baştada belirttim paranız çoksa sorun yok ama 500 600 lirslık bi android hiç bi işe yaramıyor

- - - Eklendi - - -

ace almışsa öyle düşünmesi normal bi de note2 yi görsün bakalım

Arkadaşım öyle diyonda bi not2 ile s60v5 li bi telefonun fiyatı bir değil mühim olan aynı değer aralığındaki cihazları kıyaslamak
 

Atacan-

Üye
Android ile Symbian karşılaştıralamaz bile.
Artık yazılımlar değil Donanım konuşuyor.
Donanımın iyiyse, yazılımında iyidir bu kadar basit.
 
Tepkiler: kurd-0 ve Süleyman
Ayrıca herkesin bildiği gibi Android donanım canavarı. Siz gelmiş 500-600 lük android teli
kıyaslıyorsunuz. Şunu kesinlikle unutmayın. Eğer android alınacakda 800-900 hatta 1000 TL
gözden çıkarılmalıdır. Çünkü En iyi performansı bu fiyattaki telefonlarda alırsın.
 

Türe

Üye

 
Tepkiler: Süleyman

Atacan-

Üye

Çıkan en son teknolojiyi takip etmek lazım.5800 Almak için neredeyse 1,5 sene bekledim aldım S^3 lü yazılım ve donanımı yüksek olan cihaz çıktı sonra naptık gerçi hala yapılıyor s60v5 i S^3 e benzetmeye çalıştık 1,5 senede böyle geçirdim
 
Ama oldumu ? Hayır
Olacak mı? Yine Hayır
Zamanında bende kapılmıştım bu heveslere ama yine olmayacak.
Olsun yinede ben bu heveslerle uğraşıyorum telefonla
 
Android ile Symbian karşılaştıralamaz bile.
Artık yazılımlar değil Donanım konuşuyor.
Donanımın iyiyse, yazılımında iyidir bu kadar basit.

Haklısın ama herşey donanım değildir. Mesela S 3 , iPhone 5'den daha güçlü donanıma sahip ama onun kadar stabil değil.
 
Tepkiler: Türe

Atacan-

Üye


Haklısın ama herşey donanım değildir. Mesela S 3 , iPhone 5'den daha güçlü donanıma sahip ama onun kadar stabil değil.

O zaman Turkcell MaxiPLUS 5 e android 4.1.2 sürümünü yükliyebilirmisin ?
yahutta Samsung Galaxy Y yükleyebilirmisin ?
yükliyemezsin çünkü donanımı yetmez.
Siz telefon karşılaştırıyorsunuz ben donanımınız iyiyse yazılımınızda iyidir dedim.
Iphone 5 donanımıda iyi yazılımıda ben kimseye burada telefon önermiyorum kullandığım telefonuda yüceltmiyorum.
insanlar sürekli tartışır bu konuda boş yere hemde!! zevk ve renk tatışılmaz herkesin zevkide keseside kendine..
 

Doğru söylüyorsun. Donanımın gücü yazılımın kalitesiyle doğru orantılı. Burda iş kullanıcıya kalıyor.
 

C5'in orjinal yazılım halini verseler bundan başka birşey yüklemeyeceksin deseler kullanmam ha böyle zor sabrediyorum orjinal nedir sıkıldım zaten ya kırarım ya satarim
 

Atacan-

Üye


C5'in orjinal yazılım halini verseler bundan başka birşey yüklemeyeceksin deseler kullanmam ha böyle zor sabrediyorum orjinal nedir sıkıldım zaten ya kırarım ya satarim
Kırmana gerek yok Ben 5800 çok seve rek kullandım satmaya kıyamam dedim ama bu işlere çok vakit harcayıp kendimi üzdüğümü gördüm ve sattım
 
Kullandığım tellerin sayısını unuttum ama nokia bi başka 200 metredeki komşuya joikuspotla wifi internet veriyorum
 

Heroata

Üye
Bi note2 al, 2 gun sonrA cildirirsin sevincten pc rami
 

pantelli

Üye
    Konu Sahibi
belirttiğim gibi bi telefona milyarlar vermicekseniz en iyisi nokia
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...