pantelli
Üye
-
Konu Sahibi
-
ace almışsa öyle düşünmesi normal bi de note2 yi görsün bakalım
Ayrıca herkesin bildiği gibi Android donanım canavarı. Siz gelmiş 500-600 lük android teli
kıyaslıyorsunuz. Şunu kesinlikle unutmayın. Eğer android alınacakda 800-900 hatta 1000 TL
gözden çıkarılmalıdır. Çünkü En iyi performansı bu fiayttaki telefonlarda alırsın.
Ayrıca herkesin bildiği gibi Android donanım canavarı. Siz gelmiş 500-600 lük android teli
kıyaslıyorsunuz. Şunu kesinlikle unutmayın. Eğer android alınacakda 800-900 hatta 1000 TL
gözden çıkarılmalıdır. Çünkü En iyi performansı bu fiayttaki telefonlarda alırsın.
Ama oldumu ? Hayır
Çıkan en son teknolojiyi takip etmek lazım.5800 Almak için neredeyse 1,5 sene bekledim aldım S^3 lü yazılım ve donanımı yüksek olan cihaz çıktısonra naptık gerçi hala yapılıyor s60v5 i S^3 e benzetmeye çalıştık 1,5 senede böyle geçirdim
Android ile Symbian karşılaştıralamaz bile.
Artık yazılımlar değil Donanım konuşuyor.
Donanımın iyiyse, yazılımında iyidir bu kadar basit.
Haklısın ama herşey donanım değildir. Mesela S 3 , iPhone 5'den daha güçlü donanıma sahip ama onun kadar stabil değil.
O zaman Turkcell MaxiPLUS 5 e android 4.1.2 sürümünü yükliyebilirmisin ?
yahutta Samsung Galaxy Y yükleyebilirmisin ?
yükliyemezsin çünkü donanımı yetmez.
Siz telefon karşılaştırıyorsunuz ben donanımınız iyiyse yazılımınızda iyidir dedim.
Iphone 5 donanımıda iyi yazılımıda ben kimseye burada telefon önermiyorum kullandığım telefonuda yüceltmiyorum.
insanlar sürekli tartışır bu konuda boş yere hemde!! zevk ve renk tatışılmaz herkesin zevkide keseside kendine..
Çıkan en son teknolojiyi takip etmek lazım.5800 Almak için neredeyse 1,5 sene bekledim aldım S^3 lü yazılım ve donanımı yüksek olan cihaz çıktısonra naptık gerçi hala yapılıyor s60v5 i S^3 e benzetmeye çalıştık 1,5 senede böyle geçirdim
Kırmana gerek yok
C5'in orjinal yazılım halini verseler bundan başka birşey yüklemeyeceksin deseler kullanmam ha böyle zor sabrediyorum orjinal nedir sıkıldım zaten ya kırarım ya satarim
Nokai 920 Bence Android'i ezer.Android ile Symbian karşılaştıralamaz bile.
Artık yazılımlar değil Donanım konuşuyor.
Donanımın iyiyse, yazılımında iyidir bu kadar basit.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?