Tüm islam âleminin Mübarek Mirac kandili kutlu olsun!
Rabb'im yapacağımız ibadetleri kabul buyursun.
Bu gün nerede kimin yanında olduğumuzun muhasebe günüdür, Allah ve Rasûlünün yanındamı yoksa Nefsimizin, şeytanların ve şeytanlaşmış insanların yanında mı ?
Bu gün samimiyetimizin sınav günüdür. Acaba bazı mürtedlerin dediği gibi ''Yok artık bu kadarda olmaz.'' diyenlerdenmiyiz, yoksa Hz. Ebubekir-i sıddık gibi '' O söylüyorsa muhakkak doğru söylüyordur.'' diyenlerden mi?
Bu gün Rasûlullahın Mirâc'tan müminlere armağan olarak getirdiği ve Her müminin Rabb'iyle aracısız buluşmasına vesile olan Namazı ayağa kaldırma günüdür, Müminin mirâcıdır Namaz.
Tekrardan Geceniz mübarek olsun...
Selam ve Dua ile...