Kameram yeşil ve pembeye dönüştü

Sponsorlu Bağlantılar

qmzcix

qmzcix

Üye
    Konu Sahibi
Kameram yeşil ve pembeye dönüştü
Arkadaşlar Glaxy Wonder kullanıyorum.
dayımdan aldım yani beleş :)
Kamera yeşil ve pembe.
aynen fotoğraftaki gibi.
defalarca format attım nafile.garantisi de yok.
 


nokia_belle

nokia_belle

Üye
Yedek parca satan yerlerden kamerasini temin edebilirsiniz,onu siz bile takabilirsiniz urune zor birsey degil,kelepceli flex'i oluyor sonrasinda normal bir sekilde kullanabilirsiniz
 
anılbaran

anılbaran

Üye
Kamera mefta .Sarsıntı veya sıvı teması oksit gibi bir sorun gibi.Bi servise gönderinonlar faturayı çıkarır zaten.
 
qmzcix

qmzcix

Üye
    Konu Sahibi
Faturam filan yok :)
hani garantisi var mı onu bile bilmiyorum.
 
nokia_belle

nokia_belle

Üye
Şu anlık tek cikis yolunuz tamire gondermek yada takabiliyorsaniz kendinizin yeni kamerayi takmanizdir,yoksa on kamerayla idare edip arka kamerayla 2 renk goruntuler cekip,yenilik yaratmaktan başka birsey olmaz
 
qmzcix

qmzcix

Üye
    Konu Sahibi
her iki kamera da yeşile dönmüş durumda.
ayrıca ailemdeki hemen hemen herkes telefoncu :)
yapamadılar. olmaz filan dediler.
önceleri kamerayı açtıgımda kamera başarısız hatası vardı ama telefonu düşürdüğümden beri bu hali aldı :)
 
nokia_belle

nokia_belle

Üye
yazilimsal bir hata sanmis olabilirler ama sizinkisi dusurmeden dolayi sistemsel bir hata,anarkatiniz hasar gormemis,dusmenin etkisiyle hasar gormus olsa o telefon acilmaz,ya kameranin ic'teki lensini kirmissiniz yada kameranin kablosu zedelenmis tahmini %90 lens problemi yani istediginiz kadar yazilim yukleyin yada format atin bozuk bir kamera yazilimla duzelmez,oncedende dedigim gibi ailenizde ki kisiler telefoncuysa zaten icini bile acmadan,baktigi anda kamerayi deniyerek o hatanin ne oldugunu anlar,simdi o telefonu siz yada baskasi kim dusurdu bilmiyorum ama ilk basta kamera basarisiz hatasini aldiginda ilk darbeyi zaten yemis urun,o surecte yazilim bir ihtimal olurdu ama yeniden ürün hasar gordugunden etkisi kameraya yansimis,neyse ki ekraniniz yada dokunmatik kirilmamis bu yonden sanslisiniz. tekrardan dedigim gibi yeni bir kamera lazim elinizde ki urune,eger yeni kamera takarsaniz bir sorunla falan karsilasmazsiniz,normal bir sekilde kullanmaya devam edersiniz urunu
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke
qmzcix

qmzcix

Üye
    Konu Sahibi
Öncelikle çok teşekkür ederim önerileriniz için.
Hem ön hemde arka kamera çalışmamakta.
arka kameradan çekim yapmak istediğimde hata alıyorum fakat ön kamerada hata yok,video çekimide aynı şekilde hatasız.
yeni kamera almayı deneyeceğim.
 
  • Beğen
Tepkiler: nokia_belle

2463912

Kapalı Hesap
Telefon kızaklı ise ekran filmi eskimiş
 


Üst Alt