arkadaşlar nokia 5800 kullanıyorum resim çektim mesela silerken kamera zaten kullanıyor hatası veriyor bunu nasıl düzeltebilirim bir de kamera çok kötü çekiyor nasıl iyileştirme yapılabilirbir de mesela not2 den resim aldım yan çıkıyo bunları düzeltmenin yolu var mi