YkPkY
Üye
symbian belle güncelelştrmesnı yaptım telefonım e6 şuanda symbian belle var ama ben symbian annaya geçmek istiyorum bu mümkünmü yardımcı olun lütfeen
bende c6 01 14 002 ye dönmek yada türkçe belle kurmak istiyorum şu an ingilizce anna yardım edersen memnun olurum teşekkürler ((telefon yurtdışı))
merhaba dün nokia E6 ya symbian belle yükledim fakat hiç beğenmedim anna ya dönme şansım var mı?
Bir bayan olarak hiçbirşey anlamadımTelefonumu (c6-01) Belle'ye güncelledim ama çok pişmanım.Şarj sadece 6-7 saat gidiyor.Anna'ya dönmek istiyorum ama burada söz edilen flash falan hiç bilgim yok.Telefoncular yapıyor mu bu işi? Nereden yardım alabilirim?
arka planda hiçbir programın çalışmamasına,wifi,gps vs bunlara zaten dikkat ediyorum.Ekran parlaklığı bile en alt seviyede.Ama bugün yine test ettim 6 saat gitti batarya.Neden böyle oluyor anlamadım.Keşke güncellemeseydim.
şarjınızın o kadar gitmemesi lazım.formatlayıp (*#7370#) ,yeniden güncelleyin.çok stabil bir yazılım bu.ve üstten inen perdeden mobil verinizi ve wifi'nizi kullanmadığınız müddetçe kapalı tutun.
dediğim gibi formatlayıp yeniden güncelleyin.eski yazılımın üzerine kurduğunuz için arta kalan doyalar cihazı yoruyor olabilir.bu soruna şahit oldum çünkü.arka planda hiçbir programın çalışmamasına,wifi,gps vs bunlara zaten dikkat ediyorum.Ekran parlaklığı bile en alt seviyede.Ama bugün yine test ettim 6 saat gitti batarya.Neden böyle oluyor anlamadım.Keşke güncellemeseydim.
Şimdi yukarıda anlatılan yöntemle de dönüş imkanı yok mu?
Arkadaşlar. Telefonum şu an bende değil. Geldiği zaman videolu anlatım yapacam. Biraz beklerseniz sevinirim.
Teşekkürler.
kardeşim ben yapamadım ya hata verdi blockfalan gibi hata verdi iptal oldu ve tel açılmıyo öldü sanırım şimdi işe gidiyorum. akşam buralardaysan eğer bi ayrdımcı olur musun?Bu Yapılan İşlemler Sadece. E6, E7, C6-01, C7 İçindir.
İlk Önce Nokia N8'e ait olan RM-596 25.07 belarus firmware sini indiriyoruz.Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Sonrada N8'e Ait olan Downgrade Firmaresini indiriyoruz
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Buda Benim Nokia E6 Telefonuma Ait Olan İlk Firmware. Kendinize Ait Olanı İndirirsiniz.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
SonraLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızBu linkten Phoenix_Service_Software_2010_38_5_44210 indirip kuruyorsunuz.
Kurduktan Sonra Telefonunuzun ürün tipi neyse onu seçiyorsunuz. benimki RM-609. Sonrada İlk Başta İndirdiğiniz Firmwareyi Yani N8'in 25.07 Anna Firmwaresini C:\Program Files\Nokia\Phoenix\Products\Rm-xxx Klasörüne Atıyorsunuz.
Phoenix Proğramını Açıp Telefon Açık şekilde olacak. Phoenixten No connection olacak. Firmware update diyip Firmware Seçip Sonrada Optionstan Kırmızı Yazılı Yeri Silip Ok Diyoruz. Sonrada Refurbish'e Tıklayın . Sizden Telefonu 8 Saniye Basılı Tutmanızı İsteyecek. Bataryayı Söküp Takmanız Yeterli. Usb Kablosunu Çıkarmaya Gerek Yok. Flaslama İşlemi Çok Basit Orijinal Firmware Yüklemiş Gibi Tüm oparasyonlar Tamamlandı Diyor.Telefon AÇılmıyor.Bilginize. Geçelim İkinci Adıma;
Phoenix'i Kapatıyoruz. navifirmden indirdiğiniz scandinavia downgrade firmwaresini Kopyalayın C:\Program Files\Nokia\Phoenix\Products\Rm-xxx 25.07 Anna Dosyalarını Silin Scandinavia Firmwaresini Yapıştırın..
Phoenixi Açın Sonra Tekrar Refurbish Deyin . RefurBish Kabul Etmez ise uptade Software Deyin. Updte Software N8 25.07 İçinde Geçerli Olabilir.. ilk Başta Kurmuş Olduğunuz Phoenix_Service_Software_2010_38_5_44210 Proğramını Kaldırıp
Phoenix_Service_Software_2011.46.002.47246 Programı Kuruyoruz.Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızBuradan İndirin.
Kendi Telefonuza Ait Olan İlk Firmwaresini Navifirmden indirip Flashlıyoruz Programing Comlete Dediğinde Usbyi Çıkarın. Bataryayı Sökün Usbyi Bağlayın Sonra Bataryayı Takın.
Hepsi Bu Kadar. Olmaz Diye Bir Şey Yok Kendi Telefonumda Test Ettim.
Emeğe Saygı Lütfen
ilk önce n8 belarusu atıyorsun.. sonra n8 scandinaviayı atıyorsun. phoenix2010.38 programını kaldırıp. 2011.46 yı kuruyorsnun. kendi telefonunun 14.02 yazılımını atıyorsun ardından ise 25.07 anna.. bu kadar kardeş..c7 için de anlatırmısınız?
ne demek mesut kardeş... sen iste her türlü..Çok sağolasın FARUKBEKL sen olmasan nasıl yapacaktım.Senin sayende Anna' nın en son en güzel versiyonuna döndüm tekrar çok teşekkür ederim eline koluna emeğine Sağlık
konu bence çok karışık bilmeyen biri bu konuyu okuyarak yapabileceğini sanmıyordum bence daha düzgün derli toplu anlatılmalı
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?