kafam karıstı yardım edin acil

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

burhankoxp22

Üye
    Konu Sahibi
kafam karıstı yardım edin acil
beyler ben simdi vodafonun sattıgı vodem den alacagım ben bunun içine vodafon hat takacagım bu hatta aylık sınırsız 8 tl ye vodafonun cepneti var ona abone olsam internete girebilir miyim ? birisi kullanamazsın dedi bana kafam cok karıstı bi yardım cok acil
 


-efşan

-efşan

Üye
dostum direkt teli bağla madem öyle
 

burhankoxp22

Üye
    Konu Sahibi
:) telefonumda gprs edge 3g yokki :d:
 
tufanaksoy

tufanaksoy

Üye
bağlanırsın..100 mb lık 3g kotasından sonra hızın düşer..
 
UMH

UMH

Üye
3g modemlerine normal sıradan hat takarsan internete giremezsin bence kardeşim :S vodem alırken yanında hat ile beraber vderiliyor faturası evine numara olarak geliyor tıpkı fatıuralı sacep telefonu hattı kullanır gibi bu yüzden bence boşa hayal kurmuşsun =)
 
punisher123

punisher123

Üye
Arkadaşım rahat ol,ben vodemimle aylardır kullanıorum cepnetı,sorun yok.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt