Kadının Elini Neden Öpersiniz?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
cadimm

cadimm

Üye
    Konu Sahibi
Kadının Elini Neden Öpersiniz?
'




Fransız erkeğine sormuşlar. 'Kadının elini niye öpersiniz?' diye.





Fransız cevaplamış ' Kadına saygı duyarım. Erkek ile bir bütünü tamamlar.'

Alman erkeğine sormuşlar. 'Kadının elini niye öpersiniz?'





Alman cevaplamış 'Kadın kutsaldır. Hayatın devamını sağlar, doğurur.'

Türk erkeğine sormuşlar. 'Kadının elini niye öpersiniz?'





Türk erkeği cevaplamış-' Bir yerden başlamak lazım! '......

 


Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
:kop: :kop: Yazı Güzeldi de Resimleri Göremedim Ben Yahu.. :ss

Teşekkürler..
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
:hmmm Olabilir..
 
cadimm

cadimm

Üye
    Konu Sahibi
sitedede kmse yokki soralım bide o baksın :)
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
Tamam Şimdi Açıldı.. ;)
 
cadimm

cadimm

Üye
    Konu Sahibi
;) Sorun Yok O zaman ;)
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
Hahahahaha Koptum ya...:D
 
cadimm

cadimm

Üye
    Konu Sahibi
Kopma Toplayamöayıs sonra ;) :D
 
iremm

iremm

Üye
Süpermiş :ehe
 
cadimm

cadimm

Üye
    Konu Sahibi
Saol İrem ;) Byendiğinize sevindim :)
 
Pure Life

Pure Life

Üye
bu konu benım hiç ama hiç hoşuma gitmedı
 
cadimm

cadimm

Üye
    Konu Sahibi
u.conay

u.conay

Üye
:ehe:ehe:ehe
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
:kop:anlamadım ama neyse :ehe
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Madem Türk'sün Göster Ürksün boşuna dememişler :ehe
 
mat-rock_58

mat-rock_58

Üye
:ehe:ehe
 
yusfcuk

yusfcuk

Üye
:D hiç gücem yoktu :D
 

Solamente

Üye
Kesin temelin işidir :D
 
karma_32

karma_32

Üye
:kop:gene türk farklılığını ortaya koymuş.. ne mutlu TÜRKÜM diyene
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt