Kaçak Htc One X

Sponsorlu Bağlantılar

  • 4 Ekim 2013
  • 6736 Okunma
  • 10 Cevap

  1. 4 Ekim 2013 #1
    Sponsorlu Bağlantılar

    1hafta önce kaçak olup olmadığını bilmediğim bi htc one x aldım bi msj geldi 1 haftaya kapancak die.
    1) htc one x'e e mail attırabilir miyim?
    2) attırınca android özellikli bi telden mi attırmam gerekir? internetini kullanamayabilirsin die bşeyler okudum.
    3) telefon güncellemesi vs olduğunda bu e mail silinir yine kapanırmı telefon?
    4) e mail değiştikten sonra pasaport kaydı yapılabilir mi? eski e mail gidiyo sonucta onu bidaha alabiliyo muyum.
    teli çok uygun almıstm geride vermek istemiyorm açıkçası, 3 4 ay sonra kapanma olayı olurmu teşekkr ederm.
     


    Yazan: yapıcıoğlu

    Sponsorlu Bağlantılar
  2. 4 Ekim 2013 #2

    burhankoxp22

    burhankoxp22

    1 htc one x imei attırabilirsin
    2-3 attırınca android özellikli bir telefondan attırmana gerek yok 3310 imei si bile olabilir ama güncellemelerde sıkıntı olabilir samsunglardaki gibi imei gitmez ama güncelleme geldigini göstermeyebilir imei kolay kolay kapanmaz ama evinde kötü bir telefonun varsa kullanmadıgın o telefonun imei sini kayıt et sonra o imei nin yazılmasını istedigini tamirciye söyle ve verdigim imei den başka imei olursa kabul etme biraz pahalı olabilir bu işlem internetini normal kullanabilirsin interneti olmayan bir telefonun imeisini bile attırsan yinede kullanabilirsin ama operatörden internet ayarlarını talep edersen attırdıgın telefonun internet ayarları gelir oda uymaz"internet ayarlarını 1 kereye mahsus elle giresin" imei degiştirdikten sonra pasaporta kayıt ettirebilirsin ama sonra içindeki o eski imei yi attırmak için tekrar tamirciye para vermek zorunda kalırsın :) soru çoktu cevabı da çok olacak nerede oturdugunu bilmiyorum sana 2 büyük il söyleyeyim istanbulda dogu bank da yapıyorlar ankarada balıkçıoglu iş hanı var burada yaparlar
     
  3. 5 Ekim 2013 #3

    yapıcıoğlu

    yapıcıoğlu
    kardeş çok sağol. sende mi htc kullanıyosn? tekirdağda oturuyorm buralarda imei atılıyor mu onu bilmiyorum:S ama attırmamda bi sakınca olmaz değilmi?:S eğer olur dersen teli iade etcem bulaşmıcam bu işe, teli 500e aldm piyasa değeri 1600dü. internet ayarını elle nasıl yapcamki ben:D
     
  4. 5 Ekim 2013 #4

    burhankoxp22

    burhankoxp22
    o internet ayarı android telefonlarda otomatik zaten ben en kötü ihtimal olarak söyledim internet ayarı da 1 dk süren bir işlem basit yani yapabilirsen ilk olarak pasaporta kayıt ettir ve bir daha hiç uğraşma tekirdağ bilmiyorum ama herhangi bir tamirciye gitsen de sana nerde yapacaklarını söyleye bilir çoğu tamirci htc ye imei atılmaz der ama atılır ve benim dediğim gibi atarlar sa söylediğm sorunlardan başka sıkıntı çıkma ihtimali nerdeyse yok
     
  5. 5 Ekim 2013 #5

    yapıcıoğlu

    yapıcıoğlu
    aynen 1 tane yere sormustum atılmıyo demişti bana. elimde 3310 ayarında eski bi nokia tel war.ben bunu götürsem imei attırsam adam akıllı çalısırmı interneti vs şeyleri? hadi attrdm kapandı yne tel ondan sonra pasoparta nasıl geçircemki sonuçta orj imei gidiyo
     
  6. 5 Ekim 2013 #6

    burhankoxp22

    burhankoxp22
    çok da güzel çalışır internet vs 3g görüntülü konuşma herşey çalışır kapanma ihtimali o` şimdi misal veriyorum gittin mağazadan sıfır telefon aldın o telefonun kapanma ihtimali ile aynı imei atılmış telefon bu sadece htc için geçerli sayılır cunki bu işlemi htc kendi yapıyor sayılır s off kart satiyor 3bin tl civarında bir fiyata ve her atılılan imei den haberi var ve sadece kartı almakla bitmiyor her imei değişiminden 30 dolar para alıyor kredi sistemi ile bu istersen yaptır ama elimde imkan varsa pasaporta kayıt ettir 140 tl ye mal olur sana
    ---
    telefon tamircisiyim bu işlemleri zaten yapıyordum ama bir kaç ay önce işi bıraktım
     
  7. 5 Ekim 2013 #7

    yapıcıoğlu

    yapıcıoğlu
    bikaç pasaportu olana ulaştm onlarda 3 ay önce grmiş 1 ay olması lazımmış:S
    kafam karısık işte teli geri mi iade edeym yoksa farklı imei mi attıraym arada kaldım.s
    ---
    walla abi sağlam yardımcı oldun allah razı olsun işi bilen birisi oldugun blli. şu pasaport olsa köklü hallolcak ama işte zor gbi. imei işide ne kadar garantili bi olay onuda bilmyrm teknolojiden pek anlamıom
     
  8. 5 Ekim 2013 #8

    burhankoxp22

    burhankoxp22
    imei atmakla kayıt yaptırma arasında fazla fiyat farkı yok onun için öncelik pasaport sonra imei atma
    ---
    yakında umre ye gidenler felan gelir onlarınki de olur telefonculara sor onlar sana ayarlar pasaport kayıt hakkı
     
  9. 5 Ekim 2013 #9

    yapıcıoğlu

    yapıcıoğlu
    ben pasaportu olan birini bikaç güne bulablrsem halledeym baktm olmuo iade ederm teli yapcak bsey yok.s
     
  10. 5 Ekim 2013 #10

    burhankoxp22

    burhankoxp22
    sen bilirsin kardeş ben sana sadece yardımcı olmaya çalıştım elimden geldiğince iyi forumlar
     
  11. 5 Ekim 2013 #11

    yapıcıoğlu

    yapıcıoğlu
    sağolasın çook yardımcı oldun ii geceler;))
     

Hızlı Cevapla

Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...
16/07/2019 - 13:12