{KABE} den birkac resim kendi cektiyim

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
djistanbul

djistanbul

Üye
    Konu Sahibi
{KABE} den birkac resim kendi cektiyim








----------Eklendi @ 05:21:15 ---------- Yazıldı @ 05:18:46 ----------

RABBiM herkese gidip gormeyi nasip etsin bunlar gecen sene gittiyim de cekmistim ALLAH in iznihle haftaya bir daha gidecem ozamn yeni resimleri de eklerim



mekkeye giristeki buyuk KURAN I KERIM sembolu










safa merve



ve son olarak saat kulesi

 


Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
amin. Bekliyorum :)
 
_SiyabeNd_

_SiyabeNd_

Üye
ALLAH bizede nasip eder İnşAllah gidip Kabe-i Muazzama'yı görmeyi.
 
djistanbul

djistanbul

Üye
    Konu Sahibi
AMiN
 
Bluetoooth

Bluetoooth

Üye
amin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt