K750i vs 6300

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
K750i vs 6300
SiZCE HANGiSi ÖZELLIK BAKIMINDAN DAHA YÜKSEK TEKNOLOJIYE SAHIP?
(FLASH MENÜ,ACOUSTIC,KAMERA DRIVER,PATCH'LER,DIS KAP GIBI DEGISEBILEN ÖZELLIKLER DE GÖZ ÖNÜNDE BULUNDURALIM.
 

frkn_7_7

Üye
bunu düşünmek bile sacma tabiki de k750i alah askına bıktım su 6300 ın uygulama hatası demesınden kaldırmadgı oyun lara bu hatayı veriyo tartısmana gerek yok k75i
 
bnce 6300 daha üstün ve yeni
 

Mert

Üye
se kullanıyom ama yinede 6300
 
nesi yeni be.w800 den oyun atıom uygulama hatası dio.asfalt 3 ü gönderdim geçenlerde.oyun 1 mb.acamadı.
uygulama hatası dedi nokia
 

frkn_7_7

Üye
aynnen most wantedı kaldırmadı şimdi bişey dicem gülme benim eski telim w300i actı o uygulama hatası dedı bakma oyle dedıgıne kaldıramayınca oyunu çaktırmıyo aklı sıra
 
oyuna suç atıyor degil mi!
nokya işte nolcaq?

--------------- Ekleme ---------------

oyuna suç atıyor degil mi!
nokya işte nolcaq?
 

canlı33

Üye
bende ilk zamanlar k750 vardı sorunu çok oluyor ses müzik dinle hoperler ban yiyor şimdi 6300 var tek sorun şarj oda halledilir
 
Telefonu kullanmayı bileceksin.yoksa zevk alamazsın.olay bu
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...