JoY CFW v1.0 v60.0.003 by Mr.JoY

Sponsorlu Bağlantılar

Mr JoY

Mr JoY

Üye
    Konu Sahibi
JoY CFW v1.0 v60.0.003 by Mr.JoY



GÖRSEL MODLAR
╠Ev Ekranı "Widget Arka Planı" Saydamlaştırıldı.
╠Duvar Kağıdı Kaldırıldı. Arzu Eden Kendi Duvar Kağıdı Koyabilir.
╠Telefon Açılışında Çalışan Bazı Gereksiz Uygulamalar Kapatıldı.
╠İşlem Kaydı, Ajanda ve Saat Uygulamalarının Arka Planda Açık Kalması Engellendi.
╠Ekran Dönüş Hızı Arttırıldı.
╠İşlem Kaydı Süresi "365 Gün" Olarak Ayarlandı.
╠Sensör Ayarları'na "Dokunma Kontrolü" Eklendi.
╠Menü Düzeni: 3x4
╠Genişletilmiş Menü
╠PiedPRO İkon Paketi Uygulandı
╠N8 Alfa sayısal Tuş Takımı Düzeni
╠Sürüklemeli Tuş Kilidi Uygulandı
╠Seçenekler - Geri" Gibi Yazılar Ortalandı ve Yazılar Yerine Simgeleri Eklendi
╠Ekran Yenileme Hızı Arttırıldı
╠Menüdeyken Güç Düğmesine Basınca Ev Ekranına Atmıyor
╠Müzik Çalardan Çıkınca Menüye Atmıyor
╠Mesaj Yazarken ki Zaman Aşımları 1 sn'den 0,5 sn'ye Düşürüldü
╠Güç Düğmesi" Seçeneklerine "Yeniden Başlat" Satırı Eklendi
╠BT Switch Eklendi ve “0” Tuşuna Entegre Edildi
╠Müzik Çalar Menüsünden "Nokia İnternet Radyo" Kaldırıldı
╠E/Music'den Tarar Modu Kaldırıldı
╠Seçeneklerden "Açık Uygulamaları Göster" Kaldırıldı
Hiç Bir Uygulama Kaldırılmadı
╠Seçeneklerden "Açık Uygulamaları Göster" Kaldırıldı
╠Mediabar ikonları düzenlendi.
╠Versiyon bilgileri güncellendi.
╠Genişletilmiş yatay menü modu uygulandı.
╠Parlaklık ayarı hassaslaştırıldı.



TEMA
╠ShockWv Phone



Gömülü Uygulamalar
╠Key Lock
╠Accel Switch
╠Screen Snap
╠BT Switch
╠Rom Patcher 3.1
╠Ram Blow Pro
╠BrightLight
╠Auto İnstaller



Kaldırılan Uygulamalar

╠Hiç Bir Şey :)
╠"Onu Niye Kaldırdın" , "Bunu Niye Kaldırdın" Dememeniz İçin Hiçbirşey Kaldırmadım... Kaldırmak İsteyen Kendi Düzenlesin...












3x4 Menülü PiedPRO İkonlu :
4x4 Menülü PiedPRO İkonlu :

4x5 Menülü PiedPRO İkonlu :
3x4 Menülü Anna İkonlu :

4x4 Menülü Anna İkonlu
:
4x5 Menülü Anna İkonlu
:
3x4 Menülü N8 İkonlu :
4x4 Menülü N8 İkonlu :
4x5 Menülü N8 İkonlu :



PiedPRO İkon Paketi Modu :

ShockWv Tema Modu :
 
  • Beğen
Tepkiler: efeyılmaz, sublieutenant ve Eyup Mete


x-scarface

x-scarface

Üye
oo hayırlı olsun dostum emeğine sağlık :alkis

---------- Eklendi @ 19:38:10 ---------- Yazıldı @ 19:31:53 ----------

birde ram durumu bilgisini paylaşırsan fena olmaz hani.
 
Mr JoY

Mr JoY

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkür ederim...

Sürekli flash attım 2-3 gündür tam stabil değil benim telefonda ama şu anda 69mb

biz net olarak 65 diyelim :)
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
eline sağlık :)
 
anılbaran

anılbaran

Üye
yeni hesabın ve cfw hayırlı olsun :)
 
Mert045

Mert045

Üye
shockwave pro editiona benziyor.
Hayırlı olsun
 
Mr JoY

Mr JoY

Üye
    Konu Sahibi
shockwaveden sadece temayı aldım

---------- Eklendi @ 21:07:29 ---------- Yazıldı @ 21:07:08 ----------

shockwaveden sadece temayı aldım... Teşekkürler
 
teoman1141

teoman1141

Üye
Eline koluna sağlık .
 
Mert045

Mert045

Üye
ikon paketini nerden aldın :hmmm
 
Mr JoY

Mr JoY

Üye
    Konu Sahibi
3 veya 4 simge shockwaveden geri kalanı kabız civciv'in ikon paketinden

rica ederim teoman
 
teoman1141

teoman1141

Üye
müzikleri hangi klasörden okuyor acaba music klasorunde benim müzikler , görmedi
 
Mr JoY

Mr JoY

Üye
    Konu Sahibi
ses dosyaları / ses klipleri

buradan okuyor...
 
Atacan-

Atacan-

Üye
Mert o el işaretini nerden aldın diye sormadın :)
Boş ver bence irdeleme nerden aldıysa aldı.
Hatasız sunabiliyorsa güzel iştir.Çünkü herkes birbirinin deneyiminden yabancıların yaptığı şeylerden faydanılmalı ki faydalanıyoruzda.Mühim olan emek vermesi.
Hayırlı olsun arkadaşım.
 
Mr JoY

Mr JoY

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler
 
teoman1141

teoman1141

Üye
cevabın için teşekkürler , iyi akşamlar
 
Mr JoY

Mr JoY

Üye
    Konu Sahibi
rica ederim iyi aksamlar
 
Mert045

Mert045

Üye
Mert o el işaretini nerden aldın diye sormadın :)
Boş ver bence irdeleme nerden aldıysa aldı.
Hatasız sunabiliyorsa güzel iştir.Çünkü herkes birbirinin deneyiminden yabancıların yaptığı şeylerden faydanılmalı ki faydalanıyoruzda.Mühim olan emek vermesi.
Hayırlı olsun arkadaşım.

o hiç dikkatimi çekmedi :)
 

yanlizsevdali

Üye
mrb kardeşim yazılım v60 ama bir sorum olucak yazılım güncellemelerindede v60 mı?birde sag ikonu rehber yaptıgımızda rehber mi yazıyor yada rehber ikonumu var?
 
Mr JoY

Mr JoY

Üye
    Konu Sahibi
güncellemede de v60 gösteriyor...

Rehber ikonu mevcut...
 


Üst Alt