Uruloki
Üye
-
Konu Sahibi
-
Ben yavaş yavaş döneceğini düşünüyorum ilerideWindows Phone 8 ile aradığını bulamazsa ki bence bulacaktır, neden olmasın B planı belki budur el altından symbian ve meego yu hazırda tutuyorlardır sonuçta şirket içinde Eloph a karşı bir çok yönetici mevcut.
Aynen Nokia akıllıherhangi bir başarı yakalarsa şayet Jolla, Nokia' da geri planda kalmaktan korkuyor olabilir
herhangi bir başarı yakalarsa şayet Jolla, Nokia' da geri planda kalmaktan korkuyor olabilir
Bence bu olay şöyle oldu Eloph a karşı olanlar Meego takımının işten çıkarılmasını ya istediler ya da bunu fırsat bildiler bridge adı altında sözde Nokia dan bağımsız özde bağımlı halde birşeyler yapacaklar.. Çünkü geliştirici takımının şirket kurup devlerle anlaşıp cihaz üretecek kaynak bulması zor olur. Bence iki ihtimal var,Nokia wp8 le aradığını bulamazsa Eloph a bay bay denir ve Jolla satın alınabilir iki Eloph kovulmaz Nokia Microsoft a satılır Eloph a karşı olan yöneticiler Jolla bünyesine dahil olur.
İstediğin gibi büyült küçült,yer değiştir cidden çok iyiw8 in ana ekrani gercekten cok guzel olmus yani baya begendim
multitasking tam bir rezalet wp daw8 in ana ekrani gercekten cok guzel olmus yani baya begendim
N9 dakinin yerini hiç biri alamaz bence
multitasking tam bir rezalet wp da
Adreno 320 veya Tegra 3 süper olurduWp8 başarılı olacaktır olmalı da ama bu Nokia da bağlı Wp8 için Lumia900 gibi bi model üretmeli yani Lumia900 mevcut yazılımın imkan verdiği en yüksek donanıma sahip wp8 li cihazlarda böyle olmalı donanımları da adından söz ettirmeli wp8 li cihaza adreno 200 koyarsa vay haline Nokia ya büyük çapta ses getiricek kar ettiricek cihaz lazım ve ben bunu yapacağını düşünüyorum artık vakti geldi Ekim ayını bekleyelim ve görelim.
multitasking tam bir rezalet wp da
bari dört çekirdekli işlemcili birkaç telefon yap ki şaşırtsın albenisi artar bir iki cihazla sınırlı kalıp kaymak tabakaya hitap etsin budaWp8 başarılı olacaktır olmalı da ama bu Nokia da bağlı Wp8 için Lumia900 gibi bi model üretmeli yani Lumia900 mevcut yazılımın imkan verdiği en yüksek donanıma sahip wp8 li cihazlarda böyle olmalı donanımları da adından söz ettirmeli wp8 li cihaza adreno 200 koyarsa vay haline Nokia ya büyük çapta ses getiricek kar ettiricek cihaz lazım ve ben bunu yapacağını düşünüyorum artık vakti geldi Ekim ayını bekleyelim ve görelim.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?