bence bu temanın ikonları gibi güzel olabilir![]()
orjinali bu şekildeaynı yap güzel ve tam bir set beklerizjolla ile aynı mı yapayım yoksa simgeler şeklinde mi olsun?

abi çok boş zaman yok da hafta sonuna yaparım inş. uğraşcamaynı yap güzel ve tam bir set bekleriz![]()

yaparsan kullanan çok olur mesela benabi çok boş zaman yok da hafta sonuna yaparım inş. uğraşcam![]()

aa bunları direk koyabilsek aslında çok güzellermişabi işkence gibi varya biraz uğraşayım dedim de iconları bulmam gerek yoksa olmuyoorjinali bu şekilde
ama seni baya uğraştırcak 
Semih de grafiker lik yeteneği var yaparaa bunları direk koyabilsek aslında çok güzellermişama seni baya uğraştırcak
![]()

rica ederim dostumewet çok ilginç sağol dostum.

rica ederimben burda yokken neler olmuş yaaaaa!!
![]()

verdin gazı yapmazsa ayıpSemih de grafiker lik yeteneği var yapar![]()

boş vakit bulursa yaparverdin gazı yapmazsa ayıp![]()
naja nın zamanında güzel setler yapmıştı 
Symbian da Jolla devri başlatır resmen çok hoş olur bence.boş vakit bulursa yaparnaja nın zamanında güzel setler yapmıştı
![]()

bende teşekkür ederimEmeği geçenlere teşekkürler...

abi hafta içi yurttayım ondan cuma akşam 9 gibi gelcem eve bakalım yapabilirsem cumartesiye açarım konuyuyaparsan kullanan çok olur mesela ben![]()
şu simgeler çok zor değil de açık kapalı kısmı zor simgeleri ve açık kapalı ışığını bulsam direk 10 dk sürmez de aradım bulamadım 20-25 dk.
aa bunları direk koyabilsek aslında çok güzellermişama seni baya uğraştırcak
![]()

Yapımda ve yayında emeği geçen tüm arkadaşlarıma binlerce teşekkür ediyor başarılarının devamını diliyorum gerçekten harika bir Theme tebrikler..![]()

