JellyBean Kolay Root ( Odin yok )

Sponsorlu Bağlantılar

sewen74

Üye
    Konu Sahibi
JellyBean Kolay Root ( Odin yok )
Arkadaşlar linkdeki programı indirip telefonumuza kuruyoruz . Ama USB hata ayıklaması ve Bilinmeyen Kaynaklar açık olmalı . Sonra programa giriyoruz . İlk seçenek te Root uygulamasını yani SuperSU veya Superuser ikisinden birini seçiyoruz . ikinci seçenekte ki tüm modları tek tek deneyin ve alttaki butona basın . Telefonunuz yeniden açılıp kapandığında root olunmuş demektir :) Kolay Gelsin :)
 


kapakli511

kapakli511

Üye
Her Cihazda Çalışırmı ki ? Sorun Olmasın Brick Felan
 

sewen74

Üye
    Konu Sahibi
Sıkıntı olmaz :) Bazı Cihazları desteklemiyor :)
 


Üst Alt