sewen74
Üye
JellyBean Kolay Root ( Odin yok )
Arkadaşlar linkdeki programı indirip telefonumuza kuruyoruz . Ama USB hata ayıklaması ve Bilinmeyen Kaynaklar açık olmalı . Sonra programa giriyoruz . İlk seçenek te Root uygulamasını yani SuperSU veya Superuser ikisinden birini seçiyoruz . ikinci seçenekte ki tüm modları tek tek deneyin ve alttaki butona basın . Telefonunuz yeniden açılıp kapandığında root olunmuş demektir
Kolay Gelsin
Kolay Gelsin
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
