Java Soru(n)larına Son!!! JavaHack+ By YusufEMRE

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Java Soru(n)larına Son!!! JavaHack+ By YusufEMRE

Bu program sayesinde S60v3/S60v5 telefonlarınızda Java uygulamalarını daha kolay kullanacaksınız

Özellikleri:
*Java sorgulamalarını kapatır
*Java dosyalarının düzenli çalışmasını sağlar
*Java uygulamalarının cihazı kasmasını önler..
(Denenmiştir)
Bilindiği gibi java sorgulamaları hepimizin canını sıkan bir olay, Şuraya bağlansınmı, şuna izin verilsinmi, okumaya izin verilsinmi, yazmaya izin verilsinmi Daha birsürü sorular... Bu programı cihazıma yüklemeden önce java sorguları yüzünden cihazıma java uygulaması yüklemezdim ama bu program bu konuda çok süper, sorgu diye birşey bırakmıyor Uzun süredir kullanıyorum.

Eklentideki dosyayı indirip cihazınıza kurun Program gerekli klasörleri oluşturup gerekli dosyaları o klasörlere atıyor Sadece JavaHack+.sis dosyasını cihazınıza kurmanız ve ROMPatcherde c2zbin.rmp dosyasını aktif etmeniz yeterli
(programın ikonu cihazda görünmez)
Güle Güle Kullanın Arkadaşlar.
Test: S60v3-FP1 Nokia E71- N73 - N95
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: bymen07, Fever_4ever, DeaDKiSs ve 10 diğerleri

anl_tr

Emekli Yönetici
Teşekkürler Saol
 
Ben bunu bir kere N96 da denemisitim ve telefona hard reset attim. Bu da böyle bisey olmasin.
Ben Telefonumu yaktim, sizde yakmayin ( Tabiki denemek isteyen denesin ve bize sonuclarini söylesin )
 
    Konu Sahibi
Ben bunu bir kere N96 da denemisitim ve telefona hard reset attim. Bu da böyle bisey olmasin.
Ben Telefonumu yaktim, sizde yakmayin ( Tabiki denemek isteyen denesin ve bize sonuclarini söylesin )

Dostum ben bir programı kaçtane testten geçirip öyle paylaşırım bu bir, İkincisi bahsettiğin başka türlü bir programdır bu programın cihaza hiçbirşekilde zararı dokunmaz. Bu yeni bir paylaşım değil daha önce yüzlerce kişi kullandı bunu ve hiçbiride sorun yaşamadı.
neyse saol yinede uyarın için.
 

pars81

Üye
bende yuklenmıyor dahılı bileşen diyor telefonum e52 hacklı nedendır acaba üstad
 

muratena

Üye
dahili birleşendir diye hata veriyor?ve yuklenmiyor.
 
hele şükür ya bunu arıyordum çok çok sağol bıktım zırt pırt sorulardan
 

ॐOsMaN

Üye
Vay bu iyi olmuş teşekkürler
keşke s40 için de böyle bir program olsa
 

xErKaNx

Üye
Bu rompatch... Diye belirttigin dosyayi nasil aktif edecegiz bunun icin yine programmi gerekiyor. Biraz aciklama yaparmisin. Bu program ise sende mevcutsa paylasirmisiniz.
 
    Konu Sahibi
arkadaşlar kusura bakmayın BlackBerry kullanıyorum artık, Symbian olsaydı elimde programı düzenler yeniden paylaşırdım ama şuan öyle bir şansım yok ne yazıkki
 

Adilx05

Üye
Bu rompatch... Diye belirttigin dosyayi nasil aktif edecegiz bunun icin yine programmi gerekiyor. Biraz aciklama yaparmisin. Bu program ise sende mevcutsa paylasirmisiniz.
Bende Anlayamadım Bunu Yapan Biri Yazsın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...