mazlum1790 Üye Aziz™;2370577' Alıntı: telefonunuzda python yüklü olmalı.. Genişletmek için tıkla ... phyton ve modul pck yüklü ve ram 9.5 mb olduğunda bile açmıyor
Aziz™;2370577' Alıntı: telefonunuzda python yüklü olmalı.. Genişletmek için tıkla ... phyton ve modul pck yüklü ve ram 9.5 mb olduğunda bile açmıyor
Aziz™ Üye mazlum1790' Alıntı: phyton ve modul pck yüklü ve ram 9.5 mb olduğunda bile açmıyor Genişletmek için tıkla ... açılmamasına şaşırdım açıkçası Revengeful' Alıntı: teşekkürler Genişletmek için tıkla ... rica ederim..
mazlum1790' Alıntı: phyton ve modul pck yüklü ve ram 9.5 mb olduğunda bile açmıyor Genişletmek için tıkla ... açılmamasına şaşırdım açıkçası Revengeful' Alıntı: teşekkürler Genişletmek için tıkla ... rica ederim..
osmisyum Üye Programına giriyorum , tekrardan menüye atıyor.Ramı boşaltıyorum,yine atıyor.Pyhton zaten yüklü.. Anlamadım ki
Programına giriyorum , tekrardan menüye atıyor.Ramı boşaltıyorum,yine atıyor.Pyhton zaten yüklü.. Anlamadım ki
osmisyum Üye Aziz' Alıntı: sorunsuz çalışması lazim.çalışmıyorsada vardır bir çözümü ama bilemeyeceğim kusura bakma.. Genişletmek için tıkla ... Sağol yine de
Aziz' Alıntı: sorunsuz çalışması lazim.çalışmıyorsada vardır bir çözümü ama bilemeyeceğim kusura bakma.. Genişletmek için tıkla ... Sağol yine de