Jailbreak yaptıktan sonra

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

dragos67

Üye
    Konu Sahibi
Jailbreak yaptıktan sonra
Jailbreak yaptıktan sonra fabrika ayarlarına dönmek için tüm içerik ve ayarları sil dediğimde telefon siyah ekranda beklemeye başlıyor. Yaklaşık 2 saat hiç ellemedim telefona hala aynı yerde sayıyor yardımcı olurmusunuz
 
itunes üzerinden restore yapmayı denediniz mi ?
 

dragos67

Üye
    Konu Sahibi
restore değil ilk haline dönmek istiyorum daha önce yedeklemiştim Jailbreak yapmadan
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...