Jailbreak Hakkında Yardım Lütfen

rdvnerdm

Üye
    Konu Sahibi
Jailbreak Hakkında Yardım Lütfen
Merhabalar.
İOS a yeni geçtim sayılır ve hakkında pek bi bilgiye sahip değilim.
Androidde iken root rom felan yapıyorduk ama İOS benzemiyor galiba veyahut benim kafa almadı.
Telefonun Hakkında ;
5S Gold
Sürüm : 7.1.1

Yalnız telefon Genpa çıkışlı ve garantisi dvam ediyor.
Garantili telefonlara Jailbreak öneriyor musunuz ?
Öneriyor iseniz JB hakkında biraz yardımcı olabilir misiniz ?
Şimdiden teşekkürler.
 

Andrey.

Üye
Ben yaptım Memnunum
 
Tepkiler: silivriserdar

Andrey.

Üye
Forumda nasıl yapılacağına dair konular mevcut kardeşim
 
Tepkiler: silivriserdar ve rdvnerdm

ynk67

Üye
hiç düşünmeden yap derim, garanti durumu olursa restore çekersin olur biter.
jailbreak bir yaşam tarzıdır [emoji2]
 
Tepkiler: silivriserdar ve rdvnerdm

rdvnerdm

Üye
    Konu Sahibi
Allah sizden razı olsun.
JB yaptım ama telefonda bariz hız düşmesi oldu. Bu normal midir ?
Hızlandırma tweak'ı felan yok mu?
Bir iki tane buldum ama onlar da animasyonu hızlandırıyormuş.
 

fgbvhjk

Üye
Allah sizden razı olsun.
JB yaptım ama telefonda bariz hız düşmesi oldu. Bu normal midir ?
Hızlandırma tweak'ı felan yok mu?
Bir iki tane buldum ama onlar da animasyonu hızlandırıyormuş.
Jb zaten telefonu yavaslatir hizlandirma felan tweaki yok en temiz yontem cihazi yedeksiz restore et ve ustune jb yap daha verimli calisir cihaz
 
Hız düşümü normal ama çok fark etmiyor. Bende yaptım süper şu anda çok memnunun. Kullanım kolaylığı örnek kilitleme ve home tuşunu hiç kullanmıyorum. Tek kilitlediğim zaman uyandırmak için. Tuşların ömrü uzun oluyor. daha bir çok ek özellik tabiki say say bitmez.