Jail Sw lerde CTye Geçmek.. Önemli

Sponsorlu Bağlantılar

waRn_aLion

waRn_aLion

Üye
    Konu Sahibi
Jail Sw lerde CTye Geçmek.. Önemli
arkadaşlar jail swlerde ct yegeçmek için bi kaç şey biliyorum ama bazılarında olmuyor admin olmayanlar gecebiliyor ama ben gecemiyorum başka bi yöntem fln bilen varmı + teşekküre boğarım sizi.. Saolun :D
 


456456789

Üye
jointeam 2 yaz gecersın :D
 
Mr.Wick

Mr.Wick

Üye
arkadaşlar jail swlerde ct yegeçmek için bi kaç şey biliyorum ama bazılarında olmuyor admin olmayanlar gecebiliyor ama ben gecemiyorum başka bi yöntem fln bilen varmı + teşekküre boğarım sizi.. Saolun :D

Bak dostum; öncelikle adımları şaşırmadan, düzenli ve dikkatli olarak uygula.
1.adım: İlk olarak Counter Strikeyi aç.
2.adım: Sonra Options ' a gel.
3.adım: Sonra Options tan ''Advanced'' seçeneğini tıkla ve aç.
4.adım: Açılan pencerede biraz aşağı gel ve 'Menus' seçenegine girip, orayı ''Old styl menus'' yap.
5.adım: Sonra ise iki açılan pencereyede OK de ve Counter Strike' yi kapat.
6.adım: Counter Strike' yi kapattıkdan sonra, tekrar Counter Strike ' ye gir.
7.adım: Ve son olarak bir jailbreak servere gir ve CT ol.
Saygılarımla esatkral
 
  • Beğen
Tepkiler: Cooltraş

Cooltraş

Üye
tşkler esatkral :yuru
 

tako4125

Üye
esatkral ypıorm oLmuyo
:islik
 

hda63

Üye
:eheyha 1.6 onlinede advancedde menus die bir seçenek yok bana yardım söleyene +rep:sopa::yuru:yuru:allalla::allalla::sarıl:
 
waRn_aLion

waRn_aLion

Üye
    Konu Sahibi
menus diye seçenek yok ta weapon menu galiba böyleydi. öyle war
:)
 
fatih54102

fatih54102

Üye
jointeam 02 yapın tamamdır.
 

goodboys333

Üye
jointeam 2 bu nu yaz konsola ama sadece proda oluyor ct ye geçebiliyon sadece :)r:aman2:
 


Üst Alt