arkadaşlar jail swlerde ct yegeçmek için bi kaç şey biliyorum ama bazılarında olmuyor admin olmayanlar gecebiliyor ama ben gecemiyorum başka bi yöntem fln bilen varmı + teşekküre boğarım sizi.. Saolun
Bak dostum; öncelikle adımları şaşırmadan, düzenli ve dikkatli olarak uygula.
1.adım: İlk olarak Counter Strikeyi aç.
2.adım: Sonra Options ' a gel.
3.adım: Sonra Options tan ''Advanced'' seçeneğini tıkla ve aç.
4.adım: Açılan pencerede biraz aşağı gel ve 'Menus' seçenegine girip, orayı ''Old styl menus'' yap.
5.adım: Sonra ise iki açılan pencereyede OK de ve Counter Strike' yi kapat.
6.adım: Counter Strike' yi kapattıkdan sonra, tekrar Counter Strike ' ye gir.
7.adım: Ve son olarak bir jailbreak servere gir ve CT ol.
Saygılarımla esatkral