şimdi jafa girdim el ile flash,kapalı usb,fab. ayarı,normal mod seçili crt tik kaldırdım,tel. mod. offline,use ini rm-356 seçili mcu ya cor dosyası,ppm ye v01 dosyası,apeye uda.fpsx dosyasını tanıttım teli usb ye bağladım flash a bastım press dedi açma tuşuna bastım ama teli görmedi telefon bulunamadı hatası verdi
----------Eklendi @ 12:32:38 ---------- Yazıldı @ 12:30:52 ----------
ayrıca daha öncede çok cfw atmıştım yani biliyorum kullanmayı :S