Jaf Hatası Alıyorum Yardım Edin!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

xeta

Üye
    Konu Sahibi
jafla denedim olmadı press power diyince telefon tuşuna basıyorum ama görmüyor ne pc nede jaf :S
 


HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
sarja taktın mı?
 

xeta

Üye
    Konu Sahibi
telefon açılmıo şarja taktım ama sarj ediyormudur ?
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
bilmiyorum ama bataryayı başka bir tele tak sarjı yoksa o telde doldur
 

xeta

Üye
    Konu Sahibi
ben başka telefon bulamam şuan ama bu telefona gerek olmadan şarj edebilen cihazlardan var onlarda bi deneyeyim

----------Eklendi @ 12:15:01 ---------- Yazıldı @ 12:12:37 ----------

bu arada yardımlarınız için teşekkürler hem sen hemde kabız civciv kardeşim çok yardımcı oldunuz kaç gündür teşekkürler tekrar
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
oda olur 30dk yeterli ofw'yi flaşla sonra sonucu yaz buraya buda olmazsa telefoncuya gidicek büyük ihtimal

----------Eklendi @ 12:16:40 ---------- Yazıldı @ 12:15:31 ----------

önemli deil keşke işe yarasaydı :S belki bu olur

----------Eklendi @ 12:18:51 ---------- Yazıldı @ 12:16:40 ----------

jafı kullanırken hata yapıyo olabilir misin?
 

xeta

Üye
    Konu Sahibi
garantisi var ama sanırım bu cfw olayları yüzünden garanti dışı kaldı :S
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
kardeşim garantisi varsa telefona cfw atmasaydın ben garanti bitimini beklemiştim jafı nasıl kullandığını anlat
 

xeta

Üye
    Konu Sahibi
şimdi jafa girdim el ile flash,kapalı usb,fab. ayarı,normal mod seçili crt tik kaldırdım,tel. mod. offline,use ini rm-356 seçili mcu ya cor dosyası,ppm ye v01 dosyası,apeye uda.fpsx dosyasını tanıttım teli usb ye bağladım flash a bastım press dedi açma tuşuna bastım ama teli görmedi telefon bulunamadı hatası verdi

----------Eklendi @ 12:32:38 ---------- Yazıldı @ 12:30:52 ----------

ayrıca daha öncede çok cfw atmıştım yani biliyorum kullanmayı :S
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
sürücülerden birini silmiş olabilir misin?
 

xeta

Üye
    Konu Sahibi
nokia flashing cable driver ve nokia connnectvity cable driver yerinde şimdi onları onarıyorum
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
peki umarım olur kardeş
 

xeta

Üye
    Konu Sahibi
giderek ümitsizleşiyorum :S

----------Eklendi @ 13:04:32 ---------- Yazıldı @ 12:46:40 ----------

yok ya maalesef açılmadı servis tek çözüm gibi görünüyor.. :S
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
rom yanmış olabilir
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
geçmis olsun :S kusura bakma yardım edemedim
 

xeta

Üye
    Konu Sahibi
yo yo estağfurullah kabahat benim ne diye uğraşırsın garantisi olan telle değilmi :D neyse ya servisin ellerinden öper bişey daha sorucam acaba garanti dışı kaldı ya ne kadar isterler?
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
valla 30 50 rom yandıysa bilemem :D ama bi arkadaşınkide açılmadı 50 verdi
 

xeta

Üye
    Konu Sahibi
bayada varmış he :S
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
​brz tuzlu evet :)
 

xeta

Üye
    Konu Sahibi
sorun çözüldü : batarya boş :D o yüzden açılmamış babamın telefonundaki bataryayı elimle tutarak attım flash ı oldu herkese teşekkür ederim özellikle metalci melek kardeşime çok sağolun.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt