jackalmami hakkındaki düşünceleriniz ?

    Konu Sahibi
jackalmami hakkındaki düşünceleriniz ?
Evet arkadaşlar. Benim hakkımdaki olumlu, olumsuz eleştirilerinizi gördüğünüz, bildiğiniz, umduğunuz kadarıyla benimle paylaşmanızı istiyorum.

Bildiğiniz ve avatarımdan da anlayacağınız üzere çok yakında askere gidiyorum. Askerlikle ilgili bütün detaylar, Kasım'ın 1'i ile 7'si arasında belli olacak. Şimdilik en geç 4 hafta sonra yolcu olduğumdan haberdarım. Ve bu yüzden benimle ilgili düşüncelerinize çok önem veriyorum. Acaba bu forumda bulunduğum 1 yıl boyunca beni nasıl tanıdınız ?

Kesinlikle her türlü yoruma açığım ve kimseye gücenmeyeceğime dair söz veriyorum.

Not: Lütfen, askerliğimle ilgili iyi dileklerinizi belli olduğu zaman açacağım veda konusuna saklayınız.
 

doctorrr

Üye
karşılıklı konuşmayı çok seven daha doğrusu sadece kendisi konuşup karşıdakini dinleten ama dinleten diyorum bak onu dinlerken gram sıkılmadım yeminle iyi bi' abimizdir...askere gidecek işte 1 aydan az zamanı kaldı gün sayıyor çok kafa dengidir al karşına sabaha kadar sohbet et zamanın nasıl geçtiğini anlamazsın yani aslında varya padişah tefrikası gibi yazardım ama...beende kalsın
 
Tepkiler: jackalmami
    Konu Sahibi

Kalmasın demek isterdim ama sen daha iyi bilirsin


- - - Eklendi - - -

forumda sık gördüğüm üyelerden

Senin de sık görülmen dileğiyle
 
Tepkiler: doctorrr
komik
muhabbet edilesi
 
Tepkiler: jackalmami

MrTech

Üye
Adamın dibi ya Ama candır can
 
Tepkiler: jackalmami

Haydar

Emekli Yönetici
usta kusura bakma ama nickini hiç sevmedimya
 
Tepkiler: jackalmami
Adam gibi adam , olgun düşünceleri var. Düşünmeyi eleştirmeyi sever. Espri fazla yapmaz (yapamaz ) ama esprili ortamları sever Yenilikçi fikirlere ve lider yapıya sahiptir
 
Tepkiler: jackalmami

CABBAR

Üye
Geveze ama çok sevdiğim birisi benle çok şey paylaştı konuşurken hepsi Bende saklı. Forum dışında da sohbetimizin bitmeyeceğini düşündüğüm birisi. Tanışalı çok zaman olmadı ama sevdirdi kendisini Zeytinburnu'nun eski efesi içi dışı bir bi "adam" işte muhammed muhammed'le ilgili tek problem nickindeki "mami" kısmı onu da düzeltirse dadından yinmez Espri yapamaz diyen ısmail gececilere gel bi ara
 
Tepkiler: jackalmami
    Konu Sahibi
usta kusura bakma ama nickini hiç sevmedimya

Yalnız değilsin merak etme. Ben de sevmiyorum


- - - Eklendi - - -

komik
muhabbet edilesi

Sen kısa yazarak böyle cuk otutturduysan, uzun yazsan kim bilir bütün foyalarımı dökersin ortaya


- - - Eklendi - - -

Adamın dibi ya Ama candır can

Haklısın


- - - Eklendi - - -

Adam gibi adam , olgun düşünceleri var. Düşünmeyi eleştirmeyi sever. Espri fazla yapmaz (yapamaz ) ama esprili ortamları sever Yenilikçi fikirlere ve lider yapıya sahiptir

Kendimi miletvekili sandım bir an


- - - Eklendi - - -


:
 
Tepkiler: HacKLess
jackalmami;

*Her türlü muhabbet edebileceğiniz.
*Esprileri donuk ve soğuk olan,
*Özgüveni tam, hoşgörüsü sağlam olan.
*Dürüst ve sempatik.
*Yürekli ve kişilikli karakteri sağlam bir adamdır.
 
Tepkiler: jackalmami

Metin MF

Üye
çakal muhammed
 
Tepkiler: jackalmami

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Adam gibi adam,geceleri muhabbetiyle neşemize veya kederimize ortak olan kardeşimiz
 
Tepkiler: jackalmami
    Konu Sahibi
Severiz kendisini

Sevilmeyecek bir adam değil zaten. 10 numara bir insandır kendisi. Ömür boyu geçinebilirsin onunla. Çok anlayışlı ve hoşgörülüdür.

Ben de seni seviyorum kardeşim


- - - Eklendi - - -



Bayramdan sonra yapalım bir buluşma kardeşim sana uyarsa

Bana ayın 9'una kadar haftasonları, 9'undan sonra da her gün uyar. Tabii akşamları da olur ama kısa olmasını da istemeyiz herhalde. Ayarlarız yani