jackalmami
Üye
-
Konu Sahibi
-
karşılıklı konuşmayı çok seven daha doğrusu sadece kendisi konuşup karşıdakini dinleten ama dinleten diyorum bak onu dinlerken gram sıkılmadım yeminleiyi bi' abimizdir...askere gidecek işte 1 aydan az zamanı kaldı gün sayıyor çok kafa dengidir al karşına sabaha kadar sohbet et zamanın nasıl geçtiğini anlamazsın yani aslında varya padişah tefrikası gibi yazardım ama...beende kalsın
forumda sık gördüğüm üyelerden
usta kusura bakma ama nickini hiç sevmedimya
komik
muhabbet edilesi
Adamın dibi yaAma candır can
Adam gibi adam , olgun düşünceleri var. Düşünmeyi eleştirmeyi sever. Espri fazla yapmaz (yapamaz) ama esprili ortamları sever Yenilikçi fikirlere ve lider yapıya sahiptir
Gevezeama çok sevdiğim birisi benle çok şey paylaştı konuşurken hepsi Bende saklı. Forum dışında da sohbetimizin bitmeyeceğini düşündüğüm birisi. Tanışalı çok zaman olmadı ama sevdirdi kendisini Zeytinburnu'nun eski efesi içi dışı bir bi "adam" işte muhammed muhammed'le ilgili tek problem nickindeki "mami" kısmı onu da düzeltirse dadından yinmez Espri yapamaz diyen ısmail gececilere gel bi ara
jackalmami;
*Her türlü muhabbet edebileceğiniz.
*Esprileri donuk ve soğuk olan,
*Özgüveni tam, hoşgörüsü sağlam olan.
*Dürüst ve sempatik.
*Yürekli ve kişilikli karakteri sağlam bir adamdır.
çakal muhammed
Adam gibi adam,geceleri muhabbetiyle neşemize veya kederimize ortak olan kardeşimiz
Yüz yüze de yapmak isterim ondan
Severiz kendisini
Bayramdan sonra yapalım bir buluşma kardeşim sana uyarsa
Sevilmeyecek bir adam değilim zaten
Sevilmeyecek bir adam değil zaten. 10 numara bir insandır kendisi. Ömür boyu geçinebilirsin onunla. Çok anlayışlı ve hoşgörülüdür.
Ben de seni seviyorum kardeşim
Sevilmeyecek bir adam değilim zaten
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?