Alırda : Benimki kadar değilDiaBLoS™;3403673' Alıntı:Ne yani DiaBLoS™ nicki hit almaz mı diyorsun ?![]()

Bende de vardı çakma iphoneHer şeyiyle aynı dış görüntüsü falan ama en üstteki tuşuna basınca kılıç sesi çıkıyodu
Telefonu sessize alsan bile yine de çıkıyordu o ses
Çok sinir bozucu
Güle güle kullan ablacım.



Çin malı işteAa niye, ne oldu ki?![]()
Bataryası ölü çıktı 
yok2 günde bozdun mu hemen telefonu![]()
2 hafta kullandım
3. haftaya başlarken
Bozuldu 

Telefonu 1 ay önce aldım 2 hafta kullandım 1 haftadırda rahmetli yatıyor![]()
Eyvallah sağolAma bozdum bile
![]()
Valal fazzla zor olmadıDokunmadan bozuldu
şarj a taktım dolunca çıkardım
Sonra açılmaz oldu telefon
şarja taktım tekrar belkide dolmamıştırdiye
Ekranın ortasında yuvarlak bekleyin işareti dönüyor
Ama açılmıyor tekrar kapanıyor
![]()
Aa niye, ne oldu ki?![]()

Yok şu an elimde kullanıyorumŞimdi bozuk mu?
![]()


Tekrar teşekkür ederimHe iyi bariHaydi güle güle kullan
![]()

Kıskanmane konuymuş arkadaşkaç ay oldu
![]()

Hadi ya bilmiyordumhallederiz sorun yok şimdi telefonu eline al havaya kaldır ve hızlıca kolunu bir fişek gibi öne atarken telefonu elinden bırak ve bunu defalarca yap
konu kapanmıştır![]()

Telefonu 6 ay önce almışsın ama yinede hayırlı olsun.![]()
O kadar olmuş mu yahu 
