Yok abiDiaBLoS™;3328772' Alıntı:Ulen Kayserililere cimri derler , baban da falan cimrilik yok değil mi ?![]()
ayrıca cimri de değil
uyanık olurlar
Bir işin nerde kolayı var ona giderler 
Ben Gayserinin yirlisiyim abi ama elim açıktırDiaBLoS™;3328804' Alıntı:Buradaki Kayserililerden biliyorum .![]()

DiaBLoS™;3328815' Alıntı:MaşaLLah , Allah daha çok arttırsın .
Kayseri nin mantısını özledim valla . Mükemmel bir lezzet .![]()
buyur gel abi kendi ellerimle açarım ve sıkarım 
Eee olacak o kadar ne de olsa kayseriye özgü bir yemekDiaBLoS™;3328972' Alıntı:Tabağı 12 TL mi neydi yediğimizde .
Çok pahalı be kardeşim .![]()
şimdi çakmasını çıkardılar küçücük küçücük mantılar adı kayseri mantısıymış 
Hayırlı olsun güle güle kullan![]()

Telefonu 1 ay önce aldım 2 hafta kullandım 1 haftadırda rahmetli yatıyorartik konu baya uzadi gibime geliyor telefonu degistirmissindir![]()

rahmetlını konusunu acayımmıya banada telofon dayanmıyor malesef rahmetlıler
![]()
valla ben j8phone a dokunmadan rahmetli ettim 
Telefonu 1 ay önce aldım 2 hafta kullandım 1 haftadırda rahmetli yatıyor![]()


_є_®_¢_α_N_™;3341077' Alıntı:Sana çakma telefon alma dediysek bir bildiğimiz vardır değil mi?
2 hafta kullan 1 ay istirahat etsin telefon, 1 hafta kullan 2 ay istirahat etsin.Adamı böyle uğraştırır işte çakma telefonlar![]()
Onu alacağına düşük model bir telefon alsaydın daha iyiydi.Sonuçta evinde bilgisayarın var
Neyse telefonunla mutluysan diyecek bir şey yok![]()
Valla laptop u çakma iphone dan önce alsaydım hiç değişmezdim N73 ü
Tuşları yaptırır kullanırdım 
Senin N73 davası ne oldu ?

_є_®_¢_α_N_™;3341091' Alıntı:Karar benim lehime çıktı.1 hafta içinde 647,00 TL alacağım![]()
Süper haber bu 
Süper haber bu
![]()


