J8Phone(Çakma İphone) Aldım :D

Sponsorlu Bağlantılar

DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Ulen Kayserililere cimri derler , baban da falan cimrilik yok değil mi ? :D
 


Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
DiaBLoS™;3328772' Alıntı:
Ulen Kayserililere cimri derler , baban da falan cimrilik yok değil mi ? :D
Yok abi :D ayrıca cimri de değil :D uyanık olurlar :D Bir işin nerde kolayı var ona giderler :D
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Buradaki Kayserililerden biliyorum . :D
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
DiaBLoS™;3328804' Alıntı:
Buradaki Kayserililerden biliyorum . :D
Ben Gayserinin yirlisiyim abi ama elim açıktır :D
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
MaşaLLah , Allah daha çok arttırsın . :)
Kayseri nin mantısını özledim valla . Mükemmel bir lezzet . :D
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
DiaBLoS™;3328815' Alıntı:
MaşaLLah , Allah daha çok arttırsın . :)
Kayseri nin mantısını özledim valla . Mükemmel bir lezzet . :D
:ehe buyur gel abi kendi ellerimle açarım ve sıkarım :D
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Tabağı 12 TL mi neydi yediğimizde . :D
Çok pahalı be kardeşim . :ehe
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
DiaBLoS™;3328972' Alıntı:
Tabağı 12 TL mi neydi yediğimizde . :D
Çok pahalı be kardeşim . :ehe
Eee olacak o kadar ne de olsa kayseriye özgü bir yemek :ehe şimdi çakmasını çıkardılar küçücük küçücük mantılar adı kayseri mantısıymış :ehe
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
:ehe:ehe:ehe
Bknz: Adana Kebap örneği . :kop:
 
MetQ7

MetQ7

Üye
Hayırlı olsun güle güle kullan:)
 
CoDeYs

CoDeYs

Üye
artik konu baya uzadi gibime geliyor telefonu degistirmissindir :ehe
 
CoDeYs

CoDeYs

Üye
rahmetlını konusunu acayımmı :ehe ya banada telofon dayanmıyor malesef rahmetlıler :ehe
 
.eRCaN.

.eRCaN.

Üye
Telefonu 1 ay önce aldım 2 hafta kullandım 1 haftadırda rahmetli yatıyor :ehe

Sana çakma telefon alma dediysek bir bildiğimiz vardır değil mi?

2 hafta kullan 1 ay istirahat etsin telefon, 1 hafta kullan 2 ay istirahat etsin.Adamı böyle uğraştırır işte çakma telefonlar :ehe

Onu alacağına düşük model bir telefon alsaydın daha iyiydi.Sonuçta evinde bilgisayarın var :)

Neyse telefonunla mutluysan diyecek bir şey yok :ehe
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
_є_®_¢_α_N_™;3341077' Alıntı:
Sana çakma telefon alma dediysek bir bildiğimiz vardır değil mi?

2 hafta kullan 1 ay istirahat etsin telefon, 1 hafta kullan 2 ay istirahat etsin.Adamı böyle uğraştırır işte çakma telefonlar :ehe

Onu alacağına düşük model bir telefon alsaydın daha iyiydi.Sonuçta evinde bilgisayarın var :)

Neyse telefonunla mutluysan diyecek bir şey yok :ehe

:ehe Valla laptop u çakma iphone dan önce alsaydım hiç değişmezdim N73 ü :D Tuşları yaptırır kullanırdım :ehe

Senin N73 davası ne oldu ?
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
_є_®_¢_α_N_™;3341091' Alıntı:
Karar benim lehime çıktı.1 hafta içinde 647,00 TL alacağım :pro:
:yavrum: Süper haber bu :ehe
 


Üst Alt