dreamgirls
Üye
-
Konu Sahibi
-
ne zaman oldu ya tüh
tüh ya kaçırdıkmı?sınavlar olmasa 4 gün giderdim bende...yabancı kızları pardon yabancı insanları benim sarılmamdan mahrum bırakmazdım
ahh canım benim mahrum kaldın sen demiiiiii
aman mahrum kaldı yabancı kızlar(!!!) pardon insanlar, sen gel ben sana sarılcam canım...
önce sana sarılcam sonra da ümüğüne...
canım benim
evet biz türkler sıcak kanlıyız,karides pm'den konuşalım bu konuyuBen de buraya bir kaç esprili birşeyler yazacaktım; ama benimki okursa "dreamboys"un durumuna düşmeyeyim di mi? Anlayacağınız yemedi!!Ümük falan; benimkinin okuduğunu düşündükçe yutkunmak bile zorlaşıyor.
Ama bence biz bir şekilde deramboys'la buluşalım biryerlerde. Ne bilim, yabancı millet falan deniyor. Şöyle bir Fin'li veya isveç'li arkadaşa Türk konuk severliğini göstermek lazım gibime geliyor.
Ben de buraya bir kaç esprili birşeyler yazacaktım; ama benimki okursa "dreamboys"un durumuna düşmeyeyim di mi? Anlayacağınız yemedi!!Ümük falan; benimkinin okuduğunu düşündükçe yutkunmak bile zorlaşıyor.
Ama bence biz bir şekilde deramboys'la buluşalım biryerlerde. Ne bilim, yabancı millet falan deniyor. Şöyle bir Fin'li veya isveç'li arkadaşa Türk konuk severliğini göstermek lazım gibime geliyor.
evet biz türkler sıcak kanlıyız,karides pm'den konuşalım bu konuyu
sizin gibi vatandaşlar oldukça bu milletin sırtı yere gelmezTurizm cenneti yaparsınız memleketi Türkiye sizinle gurur duyuyor sloganları atılacak cenaze kortejinde, mezar taşına da şu yazabilir mesela "rahmetli de severdi sarılmayı" sevdiceğiniz bu yazdıklarınızı okuduğunda "son duanı et" der umarım siz kortejin önünde omuzlarda gitmeden önce
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?