İzmir'de 'sarılmak serbest'

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
İzmir'de 'sarılmak serbest'




İzmir'de ilginç kampanya. Gençler sokakta birbirlerine sarılıyor.

Hospıtalıty Clup ve Kite Surfıng organizasyonu kapsamında düzenlenen sarılmak serbest kampanyası İzmir’de ilgi gördü.

15 ülkeden 30 genç ellerindeki 'sarılmak serbest' dövizleriyle Kıbrıs Şehitleri caddesinde dolaşarak insanlarla kucaklaştı.

4 gün sürecek kampanyanın dünyanın birçok yerinde uygulandığını belirten gençler amaçlarının insanlar arasında kucaklaşmayla sıcaklık ve kaynaşmayı sağlamak olduğunu söyledi.

4 gün sürecek kampanyanın dünyanın birçok yerinde uygulandığını belirten gençler amaçlarının insanlar arasında kucaklaşmayla sıcaklık ve kaynaşmayı sağlamak olduğunu söyledi.
 

omayra

Üye
İyi ki bana denk gelmemişler vallahi çantayı küt diye kafalarına geçiriverirdim. Sevmem ben öyle sululukları. Ne diye elin adamlarıyla kadınlarıyla kaynaşıp samimiyet kuracakmışım ki!! Amaaann saçma işler vallahi. Bu aralar Kıbrıs Şehitlerine gitmemek gerek, ya da gideyim, birilerini döver rahatlarım
 
hatyiiii hopppaaaa buyur gel burdan yakkk
 
Bunun benzerini mtv de yapmıslardı....free hugs dı.....

ama niyeyse kimse kabul etmedi... v
 

POWER

Üye
çok saçma ya omayra ablanın dediği gibi elin kızına nie sarılayım ki
 

Nazy

Üye
ne zaman oldu ya tüh

Sarılmakmı istiyodun

acayip bişey ben birinin bana durduk yere sarılmasını istemezdim.

-şşş hop dur yaaa noluyoo
-sarılıcam
-Her önüne gelene sarılıyomusun böyle
-Evet
-maynak mısın sen?


Sonunda kavga ederdim kesin
 

DiaBLoS

Admin
hehe sarılırdım eğer beğendiysem
 
Elalemin Kızına Sarılırım Diyenler Birde Aynı şeyi Kendileri Açısından Düşünsünler Bakalım Bacılarına Sarılmalarına Ne Kadar Izin Verecekler?
 

DiaBLoS

Admin
Sarılmayı göze alanlar dayak yemeyi De göze alıyordur bence
 
tüh ya kaçırdıkmı?sınavlar olmasa 4 gün giderdim bende...yabancı kızları pardon yabancı insanları benim sarılmamdan mahrum bırakmazdım
 
sarılmayı bekleyenler birer erkek Lord
 

kurt bey

Üye
bir zamanlar önüne geleni öpen bir bakan yetiştirdi bu memleket bunada hiç şaşmadım doğrusu
 
    Konu Sahibi
tüh ya kaçırdıkmı?sınavlar olmasa 4 gün giderdim bende...yabancı kızları pardon yabancı insanları benim sarılmamdan mahrum bırakmazdım

ahh canım benim mahrum kaldın sen demiiiiii
aman mahrum kaldı yabancı kızlar(!!!) pardon insanlar, sen gel ben sana sarılcam canım...
önce sana sarılcam sonra da ümüğüne...

canım benim
 
Ne kadar masumane tek amaç kucaklaşmayı ve barışı insanlara hatırlatmak. Sarılın sarılın tuttuğunuza havada sarılın hatta :
 
    Konu Sahibi
tabi tabi, çok masumanee canımmmm...
 

karides

Üye
ahh canım benim mahrum kaldın sen demiiiiii
aman mahrum kaldı yabancı kızlar(!!!) pardon insanlar, sen gel ben sana sarılcam canım...
önce sana sarılcam sonra da ümüğüne...
canım benim


Ben de buraya bir kaç esprili birşeyler yazacaktım; ama benimki okursa "dreamboys"un durumuna düşmeyeyim di mi? Anlayacağınız yemedi!!Ümük falan; benimkinin okuduğunu düşündükçe yutkunmak bile zorlaşıyor.

Ama bence biz bir şekilde deramboys'la buluşalım biryerlerde. Ne bilim, yabancı millet falan deniyor. Şöyle bir Fin'li veya isveç'li arkadaşa Türk konuk severliğini göstermek lazım gibime geliyor.
 
evet biz türkler sıcak kanlıyız,karides pm'den konuşalım bu konuyu
 

omayra

Üye
sizin gibi vatandaşlar oldukça bu milletin sırtı yere gelmez Turizm cenneti yaparsınız memleketi Türkiye sizinle gurur duyuyor sloganları atılacak cenaze kortejinde, mezar taşına da şu yazabilir mesela "rahmetli de severdi sarılmayı" sevdiceğiniz bu yazdıklarınızı okuduğunda "son duanı et" der umarım siz kortejin önünde omuzlarda gitmeden önce
 
    Konu Sahibi


evet biz türkler sıcak kanlıyız,karides pm'den konuşalım bu konuyu


son duanızı edin...


sıcak kanlılığınızda pişircez siziiiii... yabancılar o zaman görürler misafirperliği, yemek yapıyoruz canımmmm, size özelllafiyet olsun...


--------------- Ekleme ---------------


ablacımm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...