turaniaCCC
Üye
Izmir Kemalpaşa da kaza
arkadaşlar bu kazayı bizzat gördüm. Işçileri taşıyan servis aracı kamyona arkadan çarpmış. Ölü veya yaralı sayısını şimdilik bilmiyorum ama servisin durumu çok kötüydü şoförün oradan sağ çıkması bi mucize olur sanırım. 10 kadar ambulans ve 1 helikopter ambulans vardı. Araba kullanıyordum ve çok kötü oldum. Bu olayı görünce araba kullanmaktan soğudum. ALLAH hepsine yardım etsin. 
Not. Konu yanlış yerde ise affola.
Eklendi:
Çok şükür ölü yok 26 yaralı var şoför ağır yaralı.
http://www.kemalpasa.tv/kemalpasa/ansizca-kavsaginda-trafik-kazasi-1-agir-26-yarali.htm

Not. Konu yanlış yerde ise affola.
Eklendi:
Çok şükür ölü yok 26 yaralı var şoför ağır yaralı.
http://www.kemalpasa.tv/kemalpasa/ansizca-kavsaginda-trafik-kazasi-1-agir-26-yarali.htm
