bence de en iyisini yamışsın. Çünkü bi androidi kıyaslarsak. Aynı fiyatta olması gerek. Mesela 700 tllk bir androidi(t20) ele alalim. Kamerası berbat ötesi. Video desen wahim. Arayüz desen saçmalığın daniskası ve çok karmaşık.
Ama bi symbianı düşün 700 tlye
8mp kamera hd video 1.3 ghrz işlemci ve çok dayanıklı kasa. Kaliteli malzeme, çok sade ve kullanışlı arayüz.
Sen bu özelliklerin aynısını android tellerde alabilmek için 2 katı fıyatı ödemek zorundasın ki nokiadaki malzeme kalitesi ve kişiselleştirilebilirliğı hiçbır telefonda bulamazsın.
Bu yüzden çok mantıkli ve yerinde seçim yapmışsın kardeşim hayırli olsun.