iyi yapmış miyim ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

drivenn

Üye
    Konu Sahibi
iyi yapmış miyim ?
arkadaşlar bütçeme göre kendime bir nokia 603 aldım aslında android düşünüyordum galaxy ace vardı aklımda ancak android gibi donanım canavarı bir sistem için ram işlemci hızı vs yeteri kadar iyi olmadığına karar verdim ayrıca video çekimi de o kadar iyi değil şu an için 603ten gayet memnunum sizin düşünceleriniz neler
 
bence harika karar almışsın arkandayım
 

drivenn

Üye
    Konu Sahibi
teşekkür ederim
 
hayırlı olsun demeyi unutmuşum hayırlı olsun
 

drivenn

Üye
    Konu Sahibi
çok sağol
 
bencede nokia almakla iyi etmişsin ama telefonla çok uğraşan biri isen yakında androit için olan uygulamalar bize niye yok diye dert yanmaya başlarsın çoğu kullanıcı gibi
 
yarene katılıyorum hayırlı olsun
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
hayırlı olsun. İyi etmişsin
 

drivenn

Üye
    Konu Sahibi
bencede nokia almakla iyi etmişsin ama telefonla çok uğraşan biri isen yakında androit için olan uygulamalar bize niye yok diye dert yanmaya başlarsın çoğu kullanıcı gibi

evet ovide android kadar uygulama yok ancak şöyle düşündüm telefon kullanacağı sistemin hakkını verecek donanıma sahip değilse fazla bir işe yaramaz araştırdığım kadarıyla ace vb tlflar ramden dolayı ağır uygulamalarda sorun yaratıyormuş ancak 603 vb telefonlarda böyle bişey olacağını düşünmüyorum bu arada yanlış anlaşılmasın aceyi kotulemiyorum o da çok iyi telefon ancak 603 daha mantıklı geldi
 

serinaga

Üye
Çok isabetli bir karar, hayırlı olsun ...
 

drivenn

Üye
    Konu Sahibi
teşekkür ederim
 

WebStyle

Üye
İyi ya da kötü yapmışsın diyemem sonuçta cihazı almışsınız bize de hayırlı olsun demek düşer..
 

uruno

Üye
ancak 1000 tl üzeri bir kandorid 603 ün yaptıklarını biraz yapabilir.doğru karar güle güle kullan.
 
bence de en iyisini yamışsın. Çünkü bi androidi kıyaslarsak. Aynı fiyatta olması gerek. Mesela 700 tllk bir androidi(t20) ele alalim. Kamerası berbat ötesi. Video desen wahim. Arayüz desen saçmalığın daniskası ve çok karmaşık.

Ama bi symbianı düşün 700 tlye
8mp kamera hd video 1.3 ghrz işlemci ve çok dayanıklı kasa. Kaliteli malzeme, çok sade ve kullanışlı arayüz.

Sen bu özelliklerin aynısını android tellerde alabilmek için 2 katı fıyatı ödemek zorundasın ki nokiadaki malzeme kalitesi ve kişiselleştirilebilirliğı hiçbır telefonda bulamazsın.

Bu yüzden çok mantıkli ve yerinde seçim yapmışsın kardeşim hayırli olsun.
 

okitox

Üye
şimdi o telefona bide benim cfw yi yükle o zaman gör
 

cugurel

Üye
Kardeşim ben çok araştırdım. 603'ü almamdan bir iki hafta sonra en iyi arkadaşım Ace aldı. Şimdi her elime aldığımda şükrediyorum. 603 Ace'e göre çok daha iyi bir telefon bence. Yani kullandığımda sadece işletim sistemi olarak değil, estetik, ses kalitesi, sağlamlık hissi vs. vs. Aynı şekilde HTC Wildfire S de hem daha iyi bir telefon değil hem de daha pahalı zaten. Android güzel bir sistem ama yüksek kaliteli bir cihaz alırsan verimli olabilir. Şimdi 603'ten çok memnunum, hele android'in arayüzü bana çocuk oyuncağı gibi gelmekte, özenilmemiş gibi. Tabi Sense teması ayrı. Htc'nin arayüzü, ekran geçişleri, ana ekranı hem ace hem de 603'ten bence daha iyi ama 680 mhz işlemci. İyi yapmışsın kısacası.
 

cyber

Üye
kötü yapmışsın
 
seçebileceğin en iyi f/p telefonunu almışsın hayırlı olsun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...