iyi ki ttnetliyim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

delrico

Emekli Yönetici
aynı durum ttnettede oldu işte 8 mbitte hiç sorun yoktu ne olduysa 16 mbite geçince oldu hem hız düştü hem kopmalar başladı demekki altyapı yeterli gelmiyor



aynen abi ya kafayı yicem vallavirüs yapabilir mi diye düşünüyorum internet kendiliğinden gidiyor çünkü
 

phasan

Üye
en pahalısı ttnet
 

Masha

Üye
Bencede en pahalısı TTnet
 

siepls13

Üye
sen gene ii 8mb de bişe yaşamadın benimkiler artık sırf aramiyim diye hiç ellemiyor hızımı çıldırttım araya araya şimdi 8mb kullanıyorum kota derdide yok ama tahaütmüdür nedir sözleşme varmış 2012 5 ayında ancak kapattırabiliyorum ve süper online sınırsız 20mb fiber sadece 44 tl ben 59 tl ödüyorum ???
 

brk38

Üye
aynen kardeşim geçen sinirlendim gittim kapatmaya teahüt fln dediler 261 tl çıkardılar tmm ödücem dedim sonra müşteri hizmetleri aradı iptal ettirmeyin bi şikayetiniz mi var dediler. evet var dedim hız düşük fiyat yüksek dedim 1 ay bedava sınırsız verdiler.sene dolsunda bidaha ttne mi lanet olsun süper online en iyiysi

----------Eklendi @ 11:02:59 ---------- Yazıldı @ 10:46:50 ----------

kardeşim yanlış anlama ama doping 2 kat daha hızlı internet vercem diyo ama aynı alt yapıda nasıl vercek bunuda düşünmek lazım
 

Burak

Üye

bu yorumdan sonra denicek başka laf yok
 

anisti

Üye
ttnetten beklenen şeyler bunlar çok görmeyin bir işi beceripte yapamıyorlar ki
 

Mehmet

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bugün 4 sefer aradım adamların daha tarifemden bile haberi yok ben 16 mbitten 8 mbite geçicem diyorum bana zaten 8 mbittesiniz diyorlar ben iyi bak diyorum beyfendi yalanmı söylüyorum diyorlar sonrasında 06 09 2011 de değiştirdim diyorum tamam doğru diyorlar sistemde hata var daha sonra arayın diyorlar bu arada 15 dakika geçiyor bende madem sistemdem hata var neden 15 dakikadır beni uğraştırıyorsunuz dedimmi bozulup kaldılar 4. kez aradığımda sistemde hata varsa uğraştırmayın dedim şıp yüzüme kapandı şimdi aramıyorum hep şebeke meşgul sinyali alıyorum beni kara listeyemi aldılar ne zaten ev telefonundan hiç aranmıyor hep cepten arıyorum herhalde bir adsl faturası olmuştur lanet olsun bu nasıl sistem
 

Burak

Üye
bencede biraz sinirli konusunca, biraz zaman geçiyor sonra aramak istiyorsun bu kezde sürekli mesgul çalıyor

sanırım numara engelliyebiliyorlar.

10 kere deniyorsun en sonunda baglanıyor
 

Mehmet

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
2 sefer daha aradım kısa bir süre bekleyin diyorlar telefon kapanıyor çıldıracağım
 

Mehmet

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bugün aradılar tarifenizi değiştirdik diye ama online işlemlerden hala 16 mbit görünüyor ayrıca hızımıda 2 mbite düşürmüşler neden böyle dedim hattınızın alabildiği hız bu dediler ama önceden çok yüksek alıyordu dedim su almış olabilir telefonunuz dediler bende bizim evin çatısı yok doğru dün yağmur yağdı dedim beyfendi biz burda ciddi bir iş yapıyoruz dedi bende madem öyle modem arayüzünden bakınca 2048 kpps görünüyor önceden yüksekti ne iş dedim tamam size daha sonra döneceğiz dediler kapattılar
suç bende miz gibi 8 mbiti ne diye 16 ya çeviriyosun eldekindende olduk şimdi
 
Tepkiler: Tuba.Erva

amashe

Üye
iyiki ttnetliyim, çok güldüm
 
eskiden çok yüksek alıyordu
 

Mehmet

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi

kavda dövüş hızı yükselttik biraz
 
Ttnet kere onun allah belasını wersin ewime gelen hız 2 mbps di 1 hafta önce sözleşmem bitti we interneti kapattırdım şimdi wifi panel anten yaptım 700 metre uzaklıkta olan arkdaşımdan alıyorum artık bedava net öff ne güzel şimdi :d
 
benimkide ttnet kopma problemleri hiç bitmiyor 1 senedir günde aralıksız en fazla 3 saat bağlı kalabiliyorum. 2013e kadarda öleşme varmış nasıl bir sözleşmeyse hız desen o ayrı dert.
 
Krize Girdim Bunu Facebook Ta paylaşmalıyım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...