İxp Nokia 5800 (trial)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
İxp Nokia 5800 (trial)
çok hoşunuza gidecek bir xp görünümlü tema uygulaması bizzat ben kullanıyorum, bilgisayar kullanıyor havası veriyor (signed dir)



 
Tepkiler: ziyaacat, kartal158, OğuzcanAbi ve 9 diğerleri
teşekkürler gayet güzel çalışıyor sistemim cracksiz olduğu halde..Flash uygulaması ama gayet hoş bir havası var kullanılabilir..
 
arama gelince tekrar eski hale dönüyor telefon.bunun olmaması için bi ayar yapabiliyormuyuz
 
Sevmiyorum Böyle Uygulamaları Ama Emek Vermişsin Teşekkürler!
 

yabanq

Üye
kod lazım acil kodu nedir bunun?
Kitlendi program
 

qwxya55

Üye
ya nası ßi$é ßu Kodu Yokk!! :/
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...